ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 42024
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
فاز اول مجتمع توانبخشی 97درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فاز اول مجتمع توانبخشی 97درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزاش خبرگزاری برنا از قزوین، غلامرضا حقایق‌ پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با تشریح عملکرد معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد در دولت چهار ساله تدبیر و امید گفت: یکی از اقدامات خوبی که بنیاد استان دنبال کرده و می‌ کند اتمام ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید […]

به گزاش خبرگزاری برنا از قزوین، غلامرضا حقایق‌ پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با تشریح عملکرد معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد در دولت چهار ساله تدبیر و امید گفت: یکی از اقدامات خوبی که بنیاد استان دنبال کرده و می‌ کند اتمام ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین است که می‌تواند خدمات مختلفی را به جامعه ایثارگران ارایه دهد.

وی افزود: ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین به مساحت چهار و نیم هکتار و زیربنای هفت هزار و 200متر مربع از سال 88 کلید خورده که به دلیل کمبود اعتبارات تاکنون طول کشیده است.

حقایق‌ پور با اشاره به اینکه این مجتمع در دو فاز تعریف شده که طی دوره‌ی چهار ساله دولت تدبیر و امید، فاز نخست آن 97درصد و در مجموع 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: فاز اول این مجتمع، شامل سالن ورزشی، استخر و آب درمانی و فاز دوم نیز شامل ساختمان اداری، فرهنگی و توانبخشی، سوئیت‌ های اقامتی و رستوران می‌ باشد.

جذب و استخدام 45نیروی جدید در بنیاداین مسوول گفت: طی دولت یازدهم در دو سال گذشته 45نیروی جدیدالورود از جامعه ایثارگران جذب بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین شده تا ارایه‌ خدمات به جامعه هدف با کیفیت مطلوبی صورت بگیرد.

وی افزود: تلاش شده که نیروها متناسب با رشته‌ های تحصیلی در جای مناسب به کار گماشته شوند تا از تخصص و مهارت آنها در ارایه‌ خدمات به خانواده‌ه ای شاهد و ایثارگر بیشترین بهره را ببریم.

بازسازی و تکمیل موزه شهدای قزوین این مسوول گفت: همچنین طی دولت تدبیر و امید، موزه شهدای قزوین که از منحصرترین موزه‌های کشور بعد تهران می‌باشد با اعتبار یک میلیارد و 200میلیون ریال، بازسازی و تکمیل شده است.

حقایق‌ پور افزود: این موزه در سالن سرپوشیده به مساحت 300متر در فضای استاندارد، مدرن و زیبا است و ظرفیت نمایش 500اثر شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس استان قزوین را دارد.

تعمیر و بازسازی استخر سرپوشیده وی گفت: از ساخت استخر شاهد قزوین بیش از 30سال می‌ گذشت که طی دولت تدبیر و امید، استخر شاهد قزوین با اعتبار 7میلیارد ریال، تعمیر و بازسازی شده و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

حقایق‌ پور افزود: همچنین طی دولت یازدهم تدبیر و امید، 2دفتر بنیاد در شهر محمدیه و شهرستان آوج به منظور ارایه‌ی خدمات آسان و سریع و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های جامعه ایثارگران احداث شده است.

این مسوول افزود: دفتر محمدیه به خانواده‌های ۹۲شهید، ۷۱۱جانباز و یکصد و 7آزاده و دفتر آوج به خانواده‌های 56شهید، 45جانباز و 6آزاده خدمات‌ رسانی می‌ کند.

راه‌ اندازی مرکز مشاوره‌ و مجتمع درمانی صابرینوی گفت: احداث و تجهیز مرکز مشاوره‌ بنیاد و ارتقای آن به درجه یک از دیگر عملکردهای بنیاد در دولت تدبیر و امید بوده که با داشتن مشاوران مجرب در زمینه‌ های مختلف از جمله خانوادگی، ازدواج، تحصیلی، درمانی، مذهبی و شغلی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر مشاوره‌ های لازم را ارایه می‌ دهد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: همچنین بنیاد در دولت یازدهم تدبیر و امید با راه‌ اندازی مجتمع درمانی صابرین تلاش کرده تا بتواند خدمات درمانی خوبی به جامعه ایثارگران ارایه دهد که از جمله آنها پایش سلامت می‌ باشد.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.