ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 42026
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
  • 123 بازدید
  • ارسال توسط :
دولتمردان براساس شاخصه های انقلابی گری عمل کنند/ ضرورت عبور از مرحله شعار و برنامه ریزی برای تحقق وعده ها

دولتمردان براساس شاخصه های انقلابی گری عمل کنند/ ضرورت عبور از مرحله شعار و برنامه ریزی برای تحقق وعده ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ناب نیوز؛ با به پایان رسیدن انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری با حضور گسترده مردم ایران و اعلام نتایج آرا، حسن روحانی بار دیگر به عنوان رئیس دولت کشور انتخاب شد و حال پس از مراسمات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ناب نیوز؛ با به پایان رسیدن انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری با حضور گسترده مردم ایران و اعلام نتایج آرا، حسن روحانی بار دیگر به عنوان رئیس دولت کشور انتخاب شد و حال پس از مراسمات تحلیف و تنفیذ و همچنین کسب رای اعتماد کابینه وزرا توسط نمایندگان مجلس، دولت دوازدهم رسما آغاز به کار کرده است.

آنچه که از این پس مدنظر مردم و مسئولین است، انتظارات و توقعات مردم از رئیس جمهور و هیئت دولت است که باید به طور جدی در دستورکار دولت دوازدهم قرار گیرد و وعده های مطرح شده محقق گردد.

با فرارسیدن هفته دولت و همچنین آغاز به کار دوره چهارساله دولت دوازدهم، برخی از ائمه جمعه استان کرمان در گفتگو با ناب نیوز به مهم ترین مطالبات و خواسته های مردم از رئیس جمهور در طول دوره دوم این سمت اشاره کردند که در ادامه می خوانید؛

دولتمردان براساس شاخصه های انقلابی گری عمل کنند/ ضرورت میدان دادن به بخش خصوصی و خروج از وابستگی نفتی

حجت الاسلام والمسلمین مهدی عرب پور در گفتگو با ناب نیوز ضمن گرامیداشت هفته دولت و تبریک آغاز به کار دولت دوازدهم با تاکید بر انتظارات مردم از دولت جدید گفت: امیدواریم با برنامه ریزی و مراقبت جدی، انتظارات مردم در طول دوره چهارساله دولت دوازدهم مدنظر مسئولین باشد و برآورده شود.

امام جمعه موقت کرمان یادآور شد: اولین انتظاری که از دولت دوازدهم مدنظر است، توجه به توصیه های مقام معظم رهبری است که در دیدارهای مختلف براساس سیاست های کلی نظام و برنامه توسعه کشور وچشم اندازی که ترسیم شده، به دولتمردان داشته اند و همچنین فرمایشات ایشان هنگام تنفیذ و دیدار با اعضای کابینه نیز باید موردتوجه باشد.

وی افزود: انتظار این است که دولتمردان به این توصیه ها در حوزه های سیاست خارجی و همچنین موارد مربوط به داخل کشور با دقت و مراقبت توجه و عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عرب پور اظهار داشت: باتوجه به اینکه وزرا و شخص رئیس جمهور از چهره های انقلابی هستند، انتظار داریم که به انقلابی بودن خود افتخار کنند و همانگونه که انتظار می رود براساس شاخصه های انقلابی در حوزه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ظاهر شوند و در سیاست های داخلی و خارجی انقلابی عمل کنند.

وی تاکید کرد: در عرصه های مختلف با مسائلی روبه رو هستیم که به لحاظ ضرورت دارای رتبه هستند لذا انتظار می رود این موارد اولویت بندی شده و براساس اولویت ها و نیازهای امروز مردم و جامعه موردتوجه دولت و مسئولین قرار گیرد.

امام جمعه موقت کرمان خاطرنشان کرد: باید همانگونه که توصیه شده، اقتصاد مقاومتی با جدیت پیگیری و با عبور از مرحله شعار به برنامه ریزی در مسائل مهم پرداخته شود؛ البته در در طول 4 سال گذشته اقدامات قابل تحسینی انجام شده اما کافی نیست.

وی تاکید کرد: باید در بحث اقتصاد به بخش غیردولتی توجه شود تا با میدان دادن به جذب سرمایه های بخش خصوصی وسرمایه گذاری در چهارچوب قانون، اقتصاد کشور رونق گرفته و به وضعیت اشتغال مردم پرداخته شود؛ طبیعی است که با به جریان افتادن سرمایه بخش خصوصی و ایجاد اشتغال مولد، از وابستگی های اقتصاد نفتی خارج می شویم وضعیت معیشتی مردم رو به بهبود خواهد رفت.

حجت الاسلام والمسلمین عرب پور با بیان اینکه همزمان با مسائل اقتصادی باید به مسائل فرهنگی هم توجه شود، تشریح کرد: ارتقا سطح فرهنگ اجتماعی و دینی مردم با حمایت دولت و فعالیت بخش های مختلف فرهنگی یکی از انتظارات مردم از دولت جدید و امیدواریم به مسائل فرهنگی به ویژه در بخش آموزش توجه شود.

امام جمعه موقت کرمان تصریح کرد: در زمینه آسیب های اجتماعی نیز باید مسائل اولویت بندی شده و به مواردی که در شورای بررسی آسیب های اجتماعی اعلام شده، توجه خاصی شود؛ مسائلی از قبیل طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی وموارد مربوط به خانواده نیز باید در دستورکار دولت قرار گیرد.

مردم در چهارسال گذشته شعار زیاد شنیدند/ رهنمودهای رهبری باید سرلوحه کار دولت باشد

حجت الاسلام والمسلمین رضا کرمی پور در گفتگو با ناب نیوز با تاکید بر اینکه علاوه بر مطالباتی که مردم از دولت دارند، رئیس جمهور قول های زیادی در زمینه های مختلف به مردم داده است، گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند که بحث تورم و اشتغال باید در راس کارهای دولت باشد.

امام جمعه شهرستان جیرفت بیان کرد: تورم روز به روز زیادتر می شود و قیمت اجناس و محصولاتی که از مواد غذایی مصرفی مردم است، گران تر می شود که به نوعی معیشت مردم را دچار مشکل کرده است.

وی با اشاره به اهمیت بحث اشتغال تاکید کرد: بیکاری جوانان ما را نسبت به آینده خود ناامید می کند؛ اشتغال بحث مهمی است که رهبری نیز به آن اشاره داشتند و دولت باید تمام تلاش خود را در بحث اشتغال انجام دهد و فقط شعار ندهد؛ تاکنون شعارهای زیادی شنیده ایم که برنامه ها فقط ابلاغ شده اما پیگیری نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین کرمی پور اظهار داشت: فرهنگ نیز از بحث های مهم و مورد تایید مقام معظم رهبری است که تاکید داشتند فرهنگ در راس کارها قرار دارد و در حاشیه سیاست و اقتصاد نیست؛ متاسفانه در بحث های فرهنگی اصولی داریم که زیر پا گذاشته شده اند.

وی عنوان کرد: در بحث سیاست خارجه هم انتظار داریم رهنمودهای رهبر انقلاب در سرلوحه کارهای آقایان قرار گیرد و برای موفقیت دولت در سیاست خارجه باید رهنمودها و منویات رهبری مد نظر باشد؛ در این زمینه شعار دادن کافی نیست بلکه باید به آنها عمل کرد.

امام جمعه جیرفت اذعان داشت: مردم در چهارسال گذشته شعار و حرف زیاد شنیدند که باید دولت از شعار خارج شود و مردم کارها را ببینند؛ مردم به دولت اعتماد کردند و به آن رای دادند لذا مسئولین مراقب باشند که اشتباهات گذشته تکرار نشود.

دولتمردان فارغ از همه حواشی به وعده های خود عمل کنند/ شهیدان رجایی و باهنر الگوی مدیریت انقلابی و جهادی هستند

حجت الاسلام والمسلمین قاسم دانشی درگفتگو با ناب نیوز ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: پس از پشت سر گذاشتن مراحل مختلف انتخابات و شکل گیری دولت جدید، با توجه به شروع کار رسمی دولت دوازدهم و برنامه مفصل کسب رای اعتماد مجلس، هیئت وزیران شکل گرفت.

امام جمعه شهرستان بم تصریح کرد: آنچه از جانب ملت بود، حضور باشکوه در انتخابات است و امروز وقت آن فرا رسیده که رئیس جمهور و دولتمردان به وعده هایی که در ایام انتخابات به مردم داده و رای آنها را جلب کرده اند، عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری اولویت کاری دولت را اقتصاد کشور و فرهنگی دینی دانسته اند، اظهار داشت: امیدواریم دولتمردان ما بیش از گذشته، فارغ از همه حواشی که آنها را  از اصل باز می دارد، وظیفه اصلی خود را عمل کنند، به سوگندی که یاد کرده اند پایبند باشند و قول هایی که داده اند فراموش نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین با تاکید بر اینکه باید اشتغال و فرهنگ در دستور کار جدی دولتمردان قرار گیرد، بیان کرد: دشمن در حال فعالیت است و متاسفانه به تضعیف بنیه های اعتقادی مردم می پردازد لذا دولتمردان در جهت خلاف آن باید عمل کنند و درراستای تقویت بنیه های اعتقادی ملت ایران و جوانان تلاش نمایند.

وی تاکید کرد: همانطور که کشور در گذشته عزت و افتخار کسب کرده است، در ادامه می توانیم بهتر باشیم؛ طبق فرمایش مقام معظم رهبری ما مشکلی درون کشور نداریم که قابل حل نباشد، مشکل در مدیریت هاست؛ هرکجا مدیریت انقلابی و جهادی وجود داشته، توفیقاتی داشته ایم.

امام جمعه بم خاطرنشان کرد: بهترین الگو در مدیریت جهادی و انقلابی شهیدان رجایی و باهنر هستند و خدامحوری و ولایت مداری آنها برای همگان به ویژه دولتمردان الگو است که باید تلاش کنند تا در پایان ماموریت چهارساله خود پاسخی در خور به مردم داشته باشند و از همه مهم تر پاسخگوی خداوند باشند.

خطر مهاجرت جوانان بیکار از شهرستان ها به مراکز استان دغدغه مسئولین باشد

حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر ماهانی در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در مراسم تحلیف رئیس جمهور، مشکلات مردم را به گوش مسئولین رساندند؛  باتوجه به اینکه دغدغه های حاکمیت همان دغدغه های مردم است، ماامروز در زمینه اشتغال و اقتصاد مقاومتی مشکل داریم واین موارد باید در اولویت کارهای دولت جدید باشد.

امام جمعه شهرستان ریگان تصریح کرد: در دولت قبل مسئولین معتقد بودند باید زمینه ایجاد شود تا کارها را انجام دهیم و بسیاری از مشکلات اقتصادی را با برجام گره زدند که اگر نتیجه دهد، تمام گره ها باز می شود و حال بعد از چهارسال به سخن رهبری مبنی بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا رسیدند.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور باید به وعده های خود در مراسم تحلیف و تنفیذ عمل کند که یکی از این وعده ها انتخاب وزرای جوان تر در کابینه بود اما متاسفانه در برخی موارد محقق نشد.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر ماهانی اذعان داشت: امیدواریم در چهارسال پیش رو مسئولین و دولتمردان ما شهیدان رجایی و باهنر را در مدیریت انقلابی و جهادی الگوی خود قرار دهند و با مردم باشند؛ مردمی بودن تنها به احوالپرسی و سرزدن نیست بلکه یعنی زندگی ها مثل زندگی مردم باشد از تجملات و تشریفات پرهیز شود.

وی با تاکید بر اینکه باید کارهایی در جهت حال محرومین و فقرا به ویژه در شهرستان ها انجام شود، خاطرنشان کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی در شهرستان ریگان برنامه ریزی هایی روی کاغذ صورت گرفته اما عملی نشده است؛ جوانان ما از شهرستان ریگان به مراکز استان ها شهرستان های دیگر هجرت کرده اند که باعث خطر و لطمه است؛ برخی نیز در اثر بیکاری دچار مشکلات اخلاقی و شغل های کاذب می شوند که این امر باید دغدغه مسئولین باشد.

هریک از اقشار مختلف مردم براساس دغدغه ها، مشکلات و معضلاتی که با آن روبه رو هستند و با امید به رفع آنها، در انتخابات شرکت کرده و راس داده اند لذا انتظار می رود رئیس جمهور منتخب با برنامه ریزی مناسب و همچنین مدنظر قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری، به حل مشکلات مردم و تحقق وعده های مطرح شده بپردازد تا شاهد رشد و بالندگی هرچه بیشتر کشور باشیم.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.