ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 42030
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
  • 497 بازدید
  • ارسال توسط :
جای خالی شهردار تأثیری بر امنیت کشور ندارد/ ادامه پیگیری پرونده اسید پاشی اصفهان

جای خالی شهردار تأثیری بر امنیت کشور ندارد/ ادامه پیگیری پرونده اسید پاشی اصفهان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار جامعه خبرگزاری میزان، حسین ذوالفقاری در خصوص انتخاب شهرداری تهران و تأیید حکم او گفت: همه ما برای رسیدن به مناصب مختلف کشوری باید مراحل مختلفی را طی کنیم. انتخاب شهردار نیز از جمله این مناصب است اما با توجه به حملات تروریستی […]

جای خالی شهردار تأثیری بر امنیت کشور ندارد/ ادامه پیگیری پرونده اسید پاشی اصفهانبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار جامعه خبرگزاری میزان، حسین ذوالفقاری در خصوص انتخاب شهرداری تهران و تأیید حکم او گفت: همه ما برای رسیدن به مناصب مختلف کشوری باید مراحل مختلفی را طی کنیم. انتخاب شهردار نیز از جمله این مناصب است اما با توجه به حملات تروریستی اخیر داعش در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) مردم نباید نسبت به نبود شهردار در جای خود نگران باشند و درحال حاضر سعی شده است با انتخاب سرپرست این مسئولیت دارای مسئول باشد.

وی افزود: درحال حاضر نسبت به برخی مناطق احتمالی و مهم که می‌تواند مورد حملات تروریستی داعش قرار گیرد کنترل و نظارت‌های امنیتی به طور دقیق‌تر و با حساسیت بیشتری انجام می‌شود اما ایجاد دلهره و فضای امنیتی برای مردم به معنای بروز مشکل خاصی نیست بلکه ما به مأموران انتظامی تأکید کرده‌ایم که برای جلوگیری از هر گونه خطرات احتمالی حمله داعش باید کنترل‌ها به طور دقیق تری انجام شود.

معاون امنیتی انتظامی کشور افزود: در پی حادثه اسید پاشی در شهر اصفهان برخی تصور می‌کنند که پرونده مظنونان مختومه اعلام شده است اما ما اعلام می‌کنیم که در حال حاضر بعد از گذشت یکسال و نیم هنوز پرونده رسیدگی به این حادثه مفتوح است و براساس مدارک به دست آمده مظنونین مورد تحقیق و بررسی قرار دارند.

وی عنوان کرد: تاکنون پرونده اسیدپاشی شهر اصفهان به نتیجه‌ای نرسیده است و به محض مشخص شدن علت این حادثه و دستگیری مظنونین اخبار تکمیلی اعلام خواهد شد.

ذوالفقاری در پایان اذعان داشت: انتشار خبر حمله تروریستی در فرودگاه مهرآباد از جانب سردار منتظر المهدی کاملا کذب است و به مردم اطمینان می‌دهیم صدای تیراندازی ناشی از مراسم مانور بوده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.