ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 42034
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
  • 199 بازدید
  • ارسال توسط :
شعرا باید حوادث جاری در جامعه را رصد کنند

شعرا باید حوادث جاری در جامعه را رصد کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمادحین؛محسن ناصحی شاعر اهل بیت(ع) در خصوص برپایی محفل شب شعر مقاومت با محوریت شهدای مدافع حرم گفت: شب شعر مقاومت به همت  خانه انقلاب و ولایت، طرح ریزی و با همکاری دو محفل آئینی و انقلابی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمادحین؛محسن ناصحی شاعر اهل بیت(ع) در خصوص برپایی محفل شب شعر مقاومت با محوریت شهدای مدافع حرم گفت: شب شعر مقاومت به همت  خانه انقلاب و ولایت، طرح ریزی و با همکاری دو محفل آئینی و انقلابی محفل شعر انگور و محفل شعر نارنج برگزار می شود.

دبیر محفل شعرانگور افزود: این حجم استقبالی که از بحث انقلاب، مقاومت و به ویژه مدافعان حرم به عمل آمد نتیجه خون همه شهدا و به ویژه شهید حججی است، بنابراین احساس وظیفه شد و دوستان خانه انقلاب هم از خانواده شهید دعوت کردند و جلسه برگزار شد.

این شاعر اهل بیت(ع) در خصوص به هنگام و به موقع عمل کردن شعرا، افزود: شعرا باید لحظه به لحظه حوادثی که در جامعه در جریان است را رصد کنند.

وی افزود: ما شعرا باید در ساعت های اولیه، که با موضوعی برخورد می کنیم، نسبت به آگاه سازی و تبیین ارزش هایی که در این مقوله وجود دارد، قلم بزنیم.
ناصحی در خصوص شعر خود در وصف شهید حججی تصریح کرد: من در همان ساعت های اولیه انتشار خبر شهید حججی عزیز، دست به قلم شدم و تحت تاثیر آن فضایی که از تصویر ایشان منتشر شده بود و آن اشتراک هایی که با مقاتلی که برای ما از حادثه عاشورا نقل شده است، شعری سرودم و امیدوارم که مورد رضایت خداوند و شهدا قرار گرفته باشد.

انتهاپیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.