ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 42040
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :

عزت و ذلت دست خداوند متعال است/ شهید حججی قهرمان ملت ایران لقب گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام بنی اسدی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه سرایان در گفتگو با سرایان بیدار گفت: گاهی تلاش بندگان خداوندجهت تحقق عزت اگرعاری از توجه به خدای متعال باشدنتیجه عکس خواهدداد. وی افزود:تروریستی که با خنجری دردستان محسن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام بنی اسدی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه سرایان در گفتگو با سرایان بیدار گفت: گاهی تلاش بندگان خداوندجهت تحقق عزت اگرعاری از توجه به خدای متعال باشدنتیجه عکس خواهدداد.

وی افزود:تروریستی که با خنجری دردستان محسن حججی را ازپشت سرگرفته وبا چشمانی پرازترس می خواهدنقش فاتحان را بازی کند،اما آنچه تمام معادلات این عکس را عوض می کندچشمان آرام وچهره محکم وبا صلابت محسن است که درچشمان ولشکری فاتح نهفته است که هرلحظه ندای پیروزی سرمی دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سرایان اظهارکرد:محسن درکوتاهترین زمان ممکن ره صدساله را دریک شب پیمودواطوره می شود وقهرمان یک ملت لقب می گیردوآن وعده الهی برای عزیزکردن بنده ها به ثمر می نشیند ومحسن حججی 25ساله عزیزملت ایران می شود.

بنی اسدی گفت:حالاکمترکسی پیدا می شودکه شرح رشادت محسن ومظلومیتش را نشنیده باشد وبه وجودچنین بزرگمردی افتخارنکرده باشد ،اوباآن نگاه معصومانه مرزهای شجاعت وجسارت را جابجا کردواین پیام را به تمام جهانیان صادرکرد که با خداباش وپادشاهی کن .

وی خاطرنشان کرد:اوعلاقه زیادی به حضرت زینب(س)واولیاءالله داشت وبرای دفاع ازحرم سرازپانمی شناخت ،اوتربیت یافته مکتب ایثاروشهادت ورشادت است ودرآخرین فایل صوتی خودکه سفارش به فرزندش می کندبا لحنی که مختص عرفا ووارستگان نی که به کمال رسیده اند فرزندش را به مراقبت ازخوددرمقابل هجمه های دلفریب آخرالزمان (عج) نصیحت می کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه سرایان بیان نمود:همسرمحسن تعریف می کندکه اوبا لباس شخصی به سوریه رفت وشب رفتن خودم برایش اتیکت (خادم المهدی) را به لباسش دوختم وبا لباس بیت المال نرفت تا یک نفردیگراستفاده کند.

بنی اسدی تصریح کرد:شاید بیشترین تصاویروفیلمهایی که ازمحسن حججی پس ازشهادتش منتشرشده است مربوط به حضوراودراردوهای جهادی می باشد واودریکی از همین اردوها درجمله ای تاریخی می گوید،مااینجاازشهردوریم ولی به خدا نزدیکتریم اگردرشهرخودمان خدایمان را داشته باشیم بیشترین جهادرا کرده ایم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.