ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 42049
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
  • 269 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید حججی از رویش های انقلاب اسلامی است/ همه ما مدیون شهدای مدافع حرم هستیم

شهید حججی از رویش های انقلاب اسلامی است/ همه ما مدیون شهدای مدافع حرم هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر،حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم در میاندوآب با بیان اینکه ما باید قدردان خون شهدا باشیم، اظهار کرد: امنیت و آرامش کنونی ما مرهون خون شهدا و شهدای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر،حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم در میاندوآب با بیان اینکه ما باید قدردان خون شهدا باشیم، اظهار کرد: امنیت و آرامش کنونی ما مرهون خون شهدا و شهدای مدافع حرم است که برای امنیت ما در فراتر از مرزها از ما دفاع می کنند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به جایگاه و مقام شهدا در نزد پروردگار، افزود: شهدا از جایگاه و مقام بسیار والایی در نزد پروردگار برخوردار بوده و عند ربهم یرزقون اند و ما نیز باید از مجالس شهدا درس گرفته و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

وی با بیان اینکه هر حکومتی ریزش و رویش هایی دارد، گفت: شهید حججی ها، رویش های انقلاب اسلامی هستند که هزاران کیلومتر فراتر از مرزهای ایران اسلامی از عزت و ناموس ما دفاع می کنند.

حسن زاده با تاکید بر اینکه شهید حججی ها ثابت کرده اند که جوانان ما امروز نیز مانند جوانان اول انقلاب در پای دفاع از ارزش ها و آرمان ها ثابت قدم هستند، تصریح کرد: همانطور که در دوران دفاع مقدس، جوانان ما در جبهه های حق علیه باطل حضور یافته و حماسه ها آفریدند، امروز نیز جوانان ما فراتر از مرزها از انقلاب و ارزش ها و آرمان های ما دفاع می کنند.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: از رویش های انقلاب باید دفاع کرد و قدر آنها را دانست و این را بدانیم که همه مدیون خون شهدا هستیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.