ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 42169
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۱۸
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
استاندار هرمزگان: دعوای مدیران نباید بر سر گرفتن لوح و جایزه باشد

استاندار هرمزگان: دعوای مدیران نباید بر سر گرفتن لوح و جایزه باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، جاسم جادری عصر روز گذشته(5 شهریور) در مراسم تقدیر از دستگاه‌های اجرایی برتر استان هرمزگان در سال 95، افزود: باید مدیران فکر کنند آیا عملکردشان قابل‌مقایسه با عملکرد شهید رجایی است یا خیر. وی بابیان اینکه بسیاری تلاش کردند در جشنواره شهید رجایی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، جاسم جادری عصر روز گذشته(5 شهریور) در مراسم تقدیر از دستگاه‌های اجرایی برتر استان هرمزگان در سال 95، افزود: باید مدیران فکر کنند آیا عملکردشان قابل‌مقایسه با عملکرد شهید رجایی است یا خیر.

وی بابیان اینکه بسیاری تلاش کردند در جشنواره شهید رجایی برگزیده شوند، اظهار کرد: حال آن دستگاهی که مقام آورد به چه چیزی دست‌یافت و آنکه برگزیده نشد چرا ناراحت است آیا ملاک رضایتمان از خدمت باید جوایز و برگزیده شدن باشید یا رضایت مردم؟!

عالی‌ترین مقام دولت در هرمزگان با اشاره به اینکه وقتی برخی مردم در هرمزگان شب‌ها گرسنه می‌خوابند یا در این گرمای طاقت‌فرسا با سختی زندگی می‌کنند و در مشکلاتشان دست‌وپا می‌زنند شایسته است من مدیر خود را الگو قرار دهم، عنوان کرد: نباید خودمان را گول بزنیم زیرا جشنواره شهید رجایی برای گرفتن جایزه برپا نشده بلکه برای آن برگزار می‌شود که بیاموزیم راه و روش این شهید بزرگوار را چگونه در کار و عمل خود اجرا کنیم.

وی بابیان اینکه رجایی در راه خدا خدمت کرد و نامش جاودانه شد، اضافه کرد: دعوا مدیران نباید بر سر گرفتن لوح و جایزه باشد بلکه باید بر سر خدمت و برطرف کردن مشکلات مردم و کاهش دغدغه‌های هرمزگانی‌ها باشد.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه هر جا با اسراف و زد و بند مواجه شدیم باید وارد عمل شده و جلوی آن را بگیریم، افزود: باید با نیت الهی یعنی کار و خدمت برای رضای خدا تلاش کرد و اعمال و کردارمان برای پاداش و حقوق آخرتمان باشد نه پاداش و حقوق آخر ماه!

جادری بابیان اینکه روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیر رمز موفقیت مدیران خواهد بود، ادامه داد: آیا در حال حاضر مدیران استان جهادی کار می‌کنند؟! بنده به‌عنوان استاندار شرمنده کسانی هستم که با هزینه خود و درراه رضای خدا به روستاهای محروم هرمزگان رفته و برای بهبود معیشت آن‌ها تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه باید مدیران دغدغه مردم و برطرف کردن مشکلات آن‌ها را ملاک عمل و رفتارشان قرار دهند، اظهار کرد: در بین برگزیدگان جشنواره رجایی استان هرمزگان یک تا دو دستگاه وجود داشت که از آن‌ها رضایت نداشتم اما به رأی دبیر جشنواره و نمره ارزیابی احترام گذاشتم چون هیچ‌گاه مسائل شخصی را در هیچ کاری دخالت نداده و نمی‌دهم.

استاندار هرمزگان پرهیز از اشرافی گری را امری مهم دانست و عنوان کرد: نگرانم شعار رئیس‌جمهور در تحقق ایجاد 955 هزار شغل با توجه به روند فعلی در استان محقق نشود زیرا تیم مدیریتی هرمزگان ضعیف است و باید آن را تقویت کنیم و باروحیه جهادی در این راستا تلاش کرد.

جادری با اشاره به اینکه باید مردم و سرمایه‌گذاران را به مشارکت دعوت کنیم، اضافه کرد: سرمایه‌گذاری در این مسیر دارای اهمیت و ارزش فراوانی است که بدون آن نمی‌توان نتیجه مطلوب را به دست آورد و به رونق اشتغال، بهبود و افزایش تولید، کنترل تورم، کنترل قاچاق کالا و رفع مشکل بیکاری دست‌یافت.

وی با تأکید بر اهمیت بانک‌ها در بهبود شرایط اقتصادی، بیان کرد: بانک‌های هرمزگان در این سال‌ها همکاری خوبی با مسئولان استان داشته‌اند اما نظام بانکی ناکارآمد باید اصلاح‌شده و در خدمت این اهداف قرار گیرد .

جادری ادامه داد: واقعیت این‌که بانک‌ها در جذب سپرده گذاردن، سود دادن، جذب اعتبارات، بنگاه‌داری و تقویت بنیه اقتصادی خود مسابقه گذاشته بودند .

استاندار هرمزگان اضافه کرد: بانک‌ها طی سال گذشته 548 هزار میلیارد تومان به جامعه تزریق کردند که تنها 17 هزار میلیارد تومان آن به رونق تولید اختصاص یافت.

عالی‌ترین مقام دولت در هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه در واگذاری مجتمع آلومینیوم المهدی هرمزال جوسازی و انتقادات تندی صورت گرفت اما امروز شاهد هستیم همان مجتمع ورشکسته از چه پویایی و کارآمدی برخوردار است، خاطرنشان کرد: از طرف دیگر مجتمع دولتی کشتی‌سازی فراساحل این روزها به دلیل نداشتن منابع مالی شاهد اعتراض کارگرانش بوده و توان پرداخت حقوق ندارد و اگر این مجتمع به بخش خصوصی واگذار نشود همین روند ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، در ادامه با حضور استاندار هرمزگان از دستگاه‌های برتر بیستمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان تقدیر به عمل آمد.

دستگاه‌های برگزیده شاخص عمومی و اختصاصی:

شیلات، آموزش‌وپرورش، برق منطقه‌ای، صنعت، معدن و تجارت، آبفار

شاخص‌های اختصاصی:

آب منطقه‌ای، امور اقتصادی و دارایی و فرودگاه‌ها

شاخص‌های عمومی:

منابع طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی

اقتصاد مقاومتی:

راه‌آهن، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، بنادر و دریانوردی و بانک کشاورزی

مسئولیت‌های اجتماعی:

پالایشگاه نفت بندرعباس، فولاد هرمزگان و پالایشگاه گاز سرخون و قشم

راهبری و پژوهشی:

دانشگاه هرمزگان و جهاد دانشگاهی هرمزگان

تعاون بین بخشی و گفتمان سازی:

صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس

فرمانداری‌ها:

جاسک، قشم و بستک

بخشداری‌ها:

چارک، رویدر و بخش مرکزی میناب

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.