ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 42171
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۲۰
  • 68 بازدید
  • ارسال توسط :
عملیات ائتلاف آمریکایی برای خارج کردن عناصر داعش از دیرالزور

عملیات ائتلاف آمریکایی برای خارج کردن عناصر داعش از دیرالزور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه «الیوم السابع»، دیدبان حقوق بشر سوریه وابسته به معارضان این کشور که مقر آن در لندن است اعلام کرد روز یکشنبه (دیروز) بالگردهای ائتلاف آمریکایی یک عملیات هلی برن جدید در منطقه «التبنی» در حومه غربی دیر الزور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه «الیوم السابع»، دیدبان حقوق بشر سوریه وابسته به معارضان این کشور که مقر آن در لندن است اعلام کرد روز یکشنبه (دیروز) بالگردهای ائتلاف آمریکایی یک عملیات هلی برن جدید در منطقه «التبنی» در حومه غربی دیر الزور سوریه اجرا کرده اند.

بر اساس این خبر این عملیات برای خارج کردن شماری از عناصر داعش از این منطقه صورت گرفته است. دیدبان حقوق بشر سوریه گزارش داد که مشخص نیست این افراد جاسوس های ائتلاف آمریکایی بوده اند که در میان عناصر داعش برای جمع آوری اطلاعات حضور داشتند یا اینکه عناصر و سرکرده های داعش بوده اند که بعد از همکاری با ائتلاف خواستار خروج از این منطقه و ترک داعش شده اند.

این خبر در حالی منتشر شده که بر اساس گزارش دیدبان حقوق بشر سوریه این اولین بار نیست که بالگردهای ائتلاف ضد داعش عملیات هایی از این دست داشته است، روز سه شنبه هفته گذشته نیز بالگردهای داعش در نزدیکی یک خانه در سواحل رود فرات در شهرک بقرص فرود آمده بودند که داعش از این خانه برای انبار تجهیزات نظامی خود استفاده می کرد.

بر اساس این خبر یک کارشناس مواد منفجره داعش که اصالتا اروپایی هم بوده از این خانه به وسیله ائتلاف خارج شده و بعد از آن انبار تجهیزات تروریست ها مورد هدف قرار گرفته و منهدم شده است. به این ترتیب چندین عملیات مشابه برای خارج کردن عناصر خارجی داعش از دیر الزور در چند روز گذشته صورت گرفته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.