ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 42196
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۱۱
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
دولت شهیدان رجایی و باهنر الگوی ما در «دولت اسلامی»/امروز باید وحدت خود را تقویت کنیم

دولت شهیدان رجایی و باهنر الگوی ما در «دولت اسلامی»/امروز باید وحدت خود را تقویت کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین عصر یکشنبه در مراسم آغاز طرح ولایت بسیج دانش آموزی در اصفهان، گفت: همانطور که معتقدیم شهدا آسمانی شدند و باید باور داشت که شهدا زمینی بودند و همانند ما زندگی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین عصر یکشنبه در مراسم آغاز طرح ولایت بسیج دانش آموزی در اصفهان، گفت: همانطور که معتقدیم شهدا آسمانی شدند و باید باور داشت که شهدا زمینی بودند و همانند ما زندگی و کار می کردند.

سردار علی فضلی افزود: شهدا برای ما اسوه و الگو بودند و امروز نیز انقلاب اسلامی امام و امت امام (ره) الگوی جهان اسلام شده است.
وی با اشاره به ارتباطات خود با شهید حاج ابراهیم همت فرماندهی لشکر 27 محمد رسول الله (ص)، گفت: جاذبه کلام این شهید به گونه ای بود که وقتی لب به سخن باز می کرد، حرفهایش به جان انسان می نشست و تاثیر گذاری عجیبی داشت.
فرمانده قرارگاه راهیان نور کشور تصریح کرد: شهید همت در مجاهدت بی نظیر بود و به حقیقت خستگی را خسته کرده بود.
وی خاطر نشان کرد: رمز تاثیرگذاری این شهیدان اخلاص برای خدای متعال بود و اینکه آمده بودند برای اطاعت از خدا، فرمان امام راحل (ره) را اجرا کنند.
وی تصریح کرد: فرماندهان سال های دفاع مقدس به خادمی و نوکری رزمندگان افتخار می کردند.
سردار فضلی گفت: هدف از برگزاری دوره های یاوران ولایت بسیج دانش آموزی تمرین بهره گیری از سلوک شهدا در زمینه هایی چون اخلاص برای خدا، روحیه استکبار ستیزی، دفاع از دین خدا، همدلی و یکدلی و وحدت است.
وی تصریح کرد: دشمن امروز به دنبال اختلاف است و لذا باید وحدت را تقویت کرد.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با گرامی داشت هفته دولت، گفت: الگوی ما در دولت اسلامی، دولت شهیدان رجایی و باهنر بودند.
وی از دانش آموزان شرکت کننده در دوره طرح یاوران ولایت، گفت: با آغاز سال تحصیلی آنچه فراگرفتید را اجرا و به دیگر دانش آموزان منتقل کنید.

این مقام مسئول در سازمان بسیج، تصریح کرد:  امروز باید وحدت خود را تقویت کنیم، دشمن به دنبال اختلاف‌افکنی میان شیعه و سنی است و ما باید مراقب باشیم تا از این وحدت پاسداری کنیم و بدانیم روح بلند بسیجی باید در کشور اثر خود را بگذارد.
فرمانده بسیج دانش آموزی استان اصفهان نیز در این مراسم با بیان اینکه بسیج دانش آموزی بزرگترین تشکیلات دانش آموزی کشور است، گفت: اردوی یاوران ولایت به عنوان یک اردوی تشکیلاتی، دانش آموزان را با مهارت های تشکیلاتی و کار در سازمان بسیج آشنامی کند و زمینه ارتقای توانمندی های مدیریتی و فرماندهی را برای آنها فراهم می سازد.
محمد ادیب افزود: دانش آموزان در این دوره ها مبانی دینی، اعتقادی و بصیرتی خود را تقویت می کنند و آماده می شوند با شروع سال تحصیلی در میدان فعالیت های علمی، فرهنگی و جهادی به عنوان یک جوان مومن انقلابی در خط ولایت ایفای نقش کنند.
مراسم افتتاحیه طرح یاوران ولایت امسال با حضور جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم، مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) و تعدادی از مسوولان استانی برگزار شد.
یک هزار نفر از فرماندهان واحدهای پیشگام در دو نوبت ویژه خواهران و برادران در اردوی تشکیلاتی یاوران ولایت استان اصفهان، شرکت می کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.