ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 42226
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۴۲
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
رونمایی از «تک سوار دشت زید» امروز در خبرگزاری تسنیم

رونمایی از «تک سوار دشت زید» امروز در خبرگزاری تسنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا‌، «تک سوار دشت زید» تازه‌ترین کتاب گلعلی بابایی و حسین بهزاد روایتگر زندگی شهید اسماعیل قهرمانی است که از سوی انتشارات بعثت وابسته به سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ منتشر شده است. این کتاب امروز در خبرگزاری تسنیم رونمایی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا‌، «تک سوار دشت زید» تازه‌ترین کتاب گلعلی بابایی و حسین بهزاد روایتگر زندگی شهید اسماعیل قهرمانی است که از سوی انتشارات بعثت وابسته به سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ منتشر شده است. این کتاب امروز در خبرگزاری تسنیم رونمایی می‌شود.

در این مراسم که از ساعت 16 تا 18 در باشگاه خبرنگاران پویا برگزار می‌شود‌، سردار محمد یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ‌، سردار علی نیکو گفتار، حمید حسام نویسنده دفاع مقدس‌، گلعلی بابایی نویسنده کتاب،‌ خانواده شهید و تعدادی از همرزمان شهید قهرمانی در گردان انصارالرسول(ص) حضور خواهند داشت.

شهید اسماعیل قهرمانی بنیان‌‌گذار و نخستین فرمانده گردان انصارالرسول(ص) تیپ 27 محمّدرسول‌الله(ص) بود‌، وی یکی از شهدای شاخص عملیات رمضان است که جانشین شهید همت در لشکر 27 بود،‌ اما کمتر شناخته شده و تاکنون چندان معرفی نشده است. شهید اسماعیل قهرمانی در عملیات رمضان به‌عنوان جانشین شهید همت وارد عملیات شد و به شهادت رسید و جنازه مطهرش مفقود شد.

گلعلی بابایی و حسین بهزاد در بخش نخست این کتاب با روایت اول شخص،‌ زندگی‌نامه شهید را از زبان خودش روایت کرده‌اند،‌ منبع این بخش مصاحبه‌هایی است که از شهید به‌جای مانده است‌،‌ در بخش دوم نیز از زبان دیگران به روایت وقایع شهادت شهید پرداخته‌ شده است.

مراسم رونمایی از کتاب «تک‌سوار دشت زید» دوشنبه 6 شهریور ساعت 16 تا 18 در باشگاه خبرنگاران پویا به‌نشانی خیابان انقلاب،‌ خیابان جمالزاده پس از تقاطع بلوار کشاورز کوچه شیرزاد پلاک 12 برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.