ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 42234
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۵۹
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
رشادت‌های مدافعان حرم به تصویر کشیده شود / حماسه‌ها را نباید به تاریخ سپرد

رشادت‌های مدافعان حرم به تصویر کشیده شود / حماسه‌ها را نباید به تاریخ سپرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، اکبر منصورفلاح امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به شهادت محسن حججی اظهار کرد: شهید حججی و درمجموع امثال حججی‌ها مقامشان بالاتر از آن است که بتوان درباره آن‌ها سخن گفت. وی ادامه داد: شهید حججی در آغوش معبودش قرار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، اکبر منصورفلاح امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به شهادت محسن حججی اظهار کرد: شهید حججی و درمجموع امثال حججی‌ها مقامشان بالاتر از آن است که بتوان درباره آن‌ها سخن گفت.

وی ادامه داد: شهید حججی در آغوش معبودش قرار گرفت و خونی که از پیکر عزیزش جاری شد، بر زمین نریخت؛ بلکه قطره‌هایی شد که در وجود یک ملت درخشید.

این کارگردان سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه سپاه انتقام خون شهدای مدافع حرم و امثال شهید حججی‌ها را خواهد گرفت، تصریح کرد: ملت ایران دست از حمایت از جبهه مقاومت برنمی‌دارد.

منصورفلاح با اشاره به اینکه این حماسه‌ها را باید تاریخی کرد، اضافه کرد: حماسه‌ها را نباید به تاریخ سپرد؛ شهدا و جانبازان در تاریخ انقلاب اسلامی به‌ویژه مدافعان حرم از خود اسطوره ساختند.

وی با بیان اینکه راه و هدف شهادت شهدای تاریخ انقلاب اسلامی به‌ویژه مدافعان حرم باید به ثبت برسد و نمایش دربیاید، تصریح کرد: تفکر و اندیشه آن‌ها باید در تاریخ ثبت شود.

این کارگردان سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه این نگاه و درمجموع عمل شهدای مدافع حرم باید در تاریخ جهان به یادگار بماند، اظهار کرد: چه برای آیندگان و چه برای حاضران باید راه شهدا را تبیین کرد و این وظیفه مهم بر دوش سینما و تلویزیون است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.