ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 4224
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲:۱۷
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
ملت ایران انتقام خون شهدا را از آل سعود می‌گیرد

ملت ایران انتقام خون شهدا را از آل سعود می‌گیرد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام علی شیرازی چهارشنبه‌شب در دهمین یادواره شهدای شهرستان نور، شهدای مدافع حرم و شهدای فاجعه منا، اظهار کرد: آمریکا از سال 1339 با ورود به ایران تلاش خود را برای تغییر ماهیت ایرانی اسلامی آغاز کرد، با قانون کاپیتولاسیون ملت ایران […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام علی شیرازی چهارشنبه‌شب در دهمین یادواره شهدای شهرستان نور، شهدای مدافع حرم و شهدای فاجعه منا، اظهار کرد: آمریکا از سال 1339 با ورود به ایران تلاش خود را برای تغییر ماهیت ایرانی اسلامی آغاز کرد، با قانون کاپیتولاسیون ملت ایران را تحقیر کرد و این مبدأ قیام امام و شهادت‌طلبی ملت ایران شد.

وی افزود: با پشت سر گذاشتن همه فراز و نشیب‌ها، امروز در جامعه شاهد شبهه‌افکنی هستیم تا جایگاه ولایت فقیه تضعیف شود، اما خداوند برای حفظ این جایگاه، روحیه انقلابی، شهادت‌طلبی، ایثار و عشق به ولایت را در جوانان زنده نگه داشته و با این عشق هزاران کیلومتر را طی می‌کنند و در مرزهای عقیدتی و در کشور سوریه از حریم اهل بیت (ع) دفاع می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، تصریح کرد: امروز جوانان ما برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) نذر می‌کنند تا مانند علمدار کربلا حضرت عباس (ع) شهید شوند و خانواده شهدای مدافع حرم به رهبر انقلاب پیام می‌دهند که ما فرزندمان را دادیم تا خنده از لبان شما دور نشود.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز عشق ولایت نه‌تنها کمتر از عشق به امام خمینی (ره) نیست، با بیان خاطره‌ای از یکی از اسرای جنگ تحمیلی در اردوگاه‌های عراق پرداخت و اظهار کرد: بر روی لباس این رزمنده نوشته بود «بی‌عشق خمینی، نتوان عاشق مهدی شد» و افسر عراقی با آوردن فندکی از وی می‌خواهد تا با سوزاندن این نوشته را از بین ببرد اما با جواب دندان‌شکنی روبه‌رو می‌شود که؛ چه این نوشته را بسوزانم و چه نسوزانم، ذره‌ای از عشق من به خمینی (ره) کم نمی‌شود و پس از این جمله زیر شکنجه قرار گرفت اما با همان حال با خون خود بر روی دیوار نام امام خمینی (ره) را نوشت.

وی افزود: امروز روحیه انقلابی در سوریه، یمن، لبنان و همه کشورهای اسلامی وجود دارد، ملت ایران روحیه شهادت‌طلبی را به دنیا صادر کرد و این یعنی صدور انقلاب به جهان و دشمن از این می‌ترسد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه ملت ایران تا انتقام خون شهدای انقلاب، جنگ و مدافعان حرم را از دشمنان و آل سعود نگیرد، از پای نمی‌نشیند و تابع ولایت است، گفت: امروز امت اسلام زیر پرچم ولایت سینه می‌زند و اجازه نمی‌دهد تا به جایگاه ولایت آسیبی برسد.

امام جمعه نور در این مراسم ضمن خیرمقدم و قدردانی از حضور مردم، اظهار کرد: شهدا افرادی خالص، مخلص و انقلابی با نیت پاک و مبری از حزب، جناح و گروه بودند که به فرمان امام خود لبیک گفتند و آنچه در وجود خود داشتند در طبق اخلاص گذاشتند تا دین مبین اسلام و ارمغان آخرین رسول (ص) زنده بماند و در جهان احیاء و گسترانیده شود.

حجت‌الاسلام سید‌مهدی امیری‌ارجمند با بیان اینکه سفارش همه شهدا ولایت فقیه، حفظ حیا، عفاف و حجاب بود، گفت: این حضور تجدید دوباره با آرمان‌های شهدا است و باید به توصیه‌های آنان عمل کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن