ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 42242
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۱۴
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
زندگی‌نامه شهید لطفی

زندگی‌نامه شهید لطفی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهید شجاع لطفی در سال 1342 در روستای گورچین قلعه در یک خانواده متدین و مذهبی به دنیا آمد و در دامن مادری مهربان و پدری مومن و کشاورز بزرگ شد. در دوران نوجوانی […]

زندگی نامه شهید لطفیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهید شجاع لطفی در سال 1342 در روستای گورچین قلعه در یک خانواده متدین و مذهبی به دنیا آمد و در دامن مادری مهربان و پدری مومن و کشاورز بزرگ شد. در دوران نوجوانی عشق و علاقه درونی‌اش در وجودش شعله آموزش علوم حوزوی ر ا روشن می‌نماید و علاقه وی به علوم انسانی او را به حوزه علمیه کشاند. کمک به محرومان و کاستن از رنج همنوعان و نیازمندان را وظیفه الهی و انسانی خود می‌دانست. سرانجام برای دفاع از عزت کشورمان عازم سنگرهای خونین رنگ جنوب شد.

در تاریخ 62.12.20 در دیوان دره سنندج از ناحیه پای راست مجروح شد و با همان مجروحیتش دوباره راهی جنوب شد و بعد از چند سال در تاریخ 65.12.25 در عملیات کربلای 5 به فیض شهادت نائل گردید.

بخشی از وصیت‌نامه  شهیدلطفی

به نام خدا

سخن من و همه شهدای به خون خفته جبهه حق چنین است:

ای مردم ما شهدای انقلاب و جبهه حق به خاطره حفاظت از ارزش‌های والای انسانسی به سوی جبهه رهسپار شدیم و با جان‌های کم سلاح خود در عمق دشمن فرو رفتیم و شرف زندگی را در حکومت بخشیدن قرآن دانستیم لذا از جنگ خونین ما به خود آیید و با این شعارها با دشمن خدا جنگیدیم که ای ستمکاران ظلم نکنید و ای مظلومین ستم نکشید و بدانید که خون ما به خاطره قران ریخته شده که تعالیم اسلامی حضرت محمد (ص) شکوفا گردد و تعالیم آزادی بخش حضرت علی (ع) دستور و سرمشق زندگی مردم شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.