ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 42249
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۲۲
  • 421 بازدید
  • ارسال توسط :
جهش وزارت ارتباطات و بخش خصوصی با یک مدیر جوان/ آینده «جهرمی» برای من روشن است

جهش وزارت ارتباطات و بخش خصوصی با یک مدیر جوان/ آینده «جهرمی» برای من روشن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «محمود واعظی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم در مراسم معارفه مهندس آذری جهرمی ، تقدیر از زحمات چهار ساله خود دروزارت ارتباطات و همچنین رونمایی از تمبر  شهید مدافع حرم حججی، گفت: در چهارسال گذشته کارهایی که انجام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «محمود واعظی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم در مراسم معارفه مهندس آذری جهرمی ، تقدیر از زحمات چهار ساله خود دروزارت ارتباطات و همچنین رونمایی از تمبر  شهید مدافع حرم حججی، گفت: در چهارسال گذشته کارهایی که انجام شده است محصول کار تیم وزارت ارتباطات بود اما اگر مشکلاتی بوده است من به شخصه مسئولیت آن را به عهده می گیرم.

او اظهار کرد: از همه فعالیتهایی که در طول این چهار سال انجام شده است تشکر و قدردانی می کنم، علی الخصوص از همکاران بخش خصوصی که به ما اعتماد کردند.

واعظی ادامه داد: خوشحالم از اینکه در طول فعالیت کاری خود میان بخش دولتی و خصوصی تفاوتی قایل نبودم   چراکه بخش خصوصی نیازمند  حمایت برای شروع فعالیت و پیش روی است.

او با اشاره به اینکه در برخی از اهدافی که در سال 92 طراحی کرده بودیم موفق شده ایم، افزود: اما نباید به شرایط فعلی راضی باشیم و لازم است در جهت خدمت به کشور و مردم تلاش و فعالیت خود را بیشتر کنیم.

 رییس دفتر رییس جمهوری با تقدیر از خانواده سرافراز شهید حججی گفت: خوشبختانه در ایران اسلامی، مردمانی فهیم و ایثارگر داریم، پدران و مادرانی هستند که فرزندانی همچون شهید حججی را تربیت می کنند و ما مسئولان هر چه کار کنیم باز هم به این مردم بدهکار هستیم.

واعظی درباره اعتماد خود و دولت به مهندس آذری جهرمی گفت: در برخی گروه ها و جریان ها شاهد ناسپاسی نسبت به این مهندس جوان بوده ایم که در دوران رأی گیری مجلس در شبکه های اجتماعی به فعالیت های غیر واقعی پرداختند و من شهادت می دهم همه اینها درست نیست و کار غیراخلاقی درباره ایشان انجام شده است.

 سرپرست نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: آن چیزی که مهم است  مهندس جهرمی، فردی دلسوز،‌ متدین، با انگیزه و علاقمند و مسئول نسبت به کارشان هستند و امیدوارم به عنوان اولین وزیر جوان بعد از انقلاب، راه را برای همه جوانان کشور باز کنند و  موفقیت ایشان در آینده، برای من روشن است.

واعظی با  تاکید بر اینکه نباید منتظر کابینه برای حضور جوان ها باشیم ادامه داد:‌ باید در تمام وزارتخانه ها و دستگاهها از جوانان فعال استفاده شود

او از با ابراز تشکر از  شورای عالی فضای مجازی و دکتر فیروزآبادی تصریح کرد:‌  از دکتر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور تشکر  می کنم چراکه همیشه دعوت ما را لبیک  گفتند و ایشان در جلسه شورای فناوری اطلاعات،‌ صبورانه و با دقت نظر تمام مسائل را دنبال می کردند.

واعظی در پایان تصریح کرد : هم بخش خصوصی و هم وزارت ارتباطات آماده است با یک مدیر جوان جهش خوبی داشته باشد.  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.