ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 42287
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۰۶
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
مبارزه بافسادازوظایف دولت ها است/بزرگداشت شهدای دولت برگزارمی شود

مبارزه بافسادازوظایف دولت ها است/بزرگداشت شهدای دولت برگزارمی شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جواد خاضع ظهر دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هشتم شهریور افزود: گسترش عدالت و خدمت به مردم نیز از دیگر وظایف مهم دولت است. خاضع  با اشاره به شهادت شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: این دو شهید اسوه و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جواد خاضع ظهر دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هشتم شهریور افزود: گسترش عدالت و خدمت به مردم نیز از دیگر وظایف مهم دولت است.

خاضع  با اشاره به شهادت شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: این دو شهید اسوه و الگوی بزرگی برای مدیران هستند.

وی بیان کرد: دولتمردان باید شاخصه انقلابی داشته باشند و به مانند شهیدان رجایی و باهنر بیشترین تلاش را برای خدمت بی منت به اقشار مختلف جامعه داشته باشند.

خاضع هفته دولت را فرصت مناسبی برای تبیین دولت اسلامی دانست و گفت: دولت اسلامی باید پایبندی به دین خدا و اسلام  داشته باشد و همچنین دولتمردان  باید عدالت طلب باشند،  و مبارزه با فساد را به عنوان یک اولویت  داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان  با اشاره به موضوع  تروریسم خاطر نشان کرد: کشور ما قربانی اصلی تروریسم است و این در حالی است که کشورهای استکباری خود مدعی حقوق بشر شده اند، در صورتی که خود حامی اصلی تروریسم هستند.

خاضع همچنین  بیان کرد: بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر، شهیدان دولت و شهدای مدافع حرم با محوریت  شهید حججی هشتم شهریور در  یاسوج برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین برگزاری نشست های بصیرت افزایی در حوزه های مختلف، برپایی نمایشگاه عکس در رابطه با جنایت های منافقین، برگزاری شب شعر و خاطره گویی،  تهیه و پخش برنامه توسط صدا و سیما و ایجاد تبلیغات محیطی نیز لازم است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.