ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 42299
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۱۱
  • 269 بازدید
  • ارسال توسط :

انتقام‌های قوی‌تری از داعش می‌گیريم/ دفاع از اسلام ناب؛ مهم‌ترین دغدغه حججی‌ها

ظهراب قنبری، جانشین لشكر عملیاتی 19 فجر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، ضمن قدردانی از استقبال باشكوه مردم شیراز از خانواده شهید محسن حججی گفت: بحمد الهی ملت ما در استقبال از خانواده شهید مدافع حرم، محسن حججی واقعاً سنگ تمام گذاشتند و این ثابت كرد كه كل یوم عاشورا و كل […]

ظهراب قنبری، جانشین لشكر عملیاتی 19 فجر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، ضمن قدردانی از استقبال باشكوه مردم شیراز از خانواده شهید محسن حججی گفت: بحمد الهی ملت ما در استقبال از خانواده شهید مدافع حرم، محسن حججی واقعاً سنگ تمام گذاشتند و این ثابت كرد كه كل یوم عاشورا و كل ارض كربلا و كربلا تمام شدنی نیست و همه روزها برای پیروان امام حسین(ع) عاشوراست.

حاصل خون‌های عاشورایی، خیل عظیم شیعیان در اربعین حسینی است

وی افزود: یزیدیان زمان در سال 61 قمری گمان می‌كردند با بریدن سر حضرت سیدالشهدا(ع) كار تمام می‌شود امروز می‌بینیم در اربعین سید و سالار شهیدان 20 میلیون جمعیت از شیعیان دنیا گردهم می‌آیند كه این جمعیت حتی از جمعیت فریضه واجب حج هم بیشتر است و این نتیجه همان خون‌های عاشورایی است.

قنبری، سیل خروشان شیعیان در اربعین حسینی و همچنین تشییع‌های باشكوه شهدای مدافع حرم را نتیجه و برکت خون شهدایی نظیر محسن حججی‌ها دانست و گفت: این‌ها تنها قطره‌ای از اقیانوس جهان اسلام هستند.

به زودی جبهه مقاومت در سوریه به پیروزی نهایی می‌رسد

این یادگار دوران دفاع مقدس با تأكید بر اینكه به یاری خدا به زودی جبهه مقاومت در سوریه و عراق به پیروزی نهایی می‌رسد، گفت: به قطع و یقین یزیدیان زمان هم همانند یزیدیان سال 61 هجری، روسیاه و شکست خورده خواهند شد.

نتیجه نهایی شهادت حججی‌ها، نابودی دشمنان اسلام است

وی با یادآوری نحوه شهادت محسن حججی در دفاع از حرم‌های اهل بیت(ع) گفت: روزی كه دشمنان نادان ما سر شهید حججی را از تنش جدا می‌كردند، نمی‌دانستند و اصلاً نمی‌فهمیدند كه یك قطره از خون شهید حججی، سیل خروشانی از شیعیان و مسلمانان دنیا را به راه می‌اندازد كه نتیجه نهایی آن نابودی دشمنان اسلام و داعش است.

دفاع از اسلام ناب از هر چیزی برای جوانان مسلمان مهم‌تر است

قنبری با تصریح اینكه هم‌اكنون به برکت خون شهدا، چتر انقلاب اسلامی بر كشورهای منطقه سایه انداخته است، گفت: جبهه‌های مقاومت سوریه و عراق در حقیقت دفاع از انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی(ص) است و برای دفاع از اسلام ناب هم مرز و خاك كشور مهم نیست، آن چیزی كه مهم است اسلام ناب است و هر جا نیاز باشد، جوانان مسلمان با تمام قوا حاضر شده و از این اسلام دفاع می‌كنند.

هزاران هزار محسن حججی در كشور ایران وجود دارد

جانشین لشكر عملیاتی 19 فجر تأكید كرد كه هم‌اكنون هزاران هزار محسن حججی در كشور ایران آماده رزم و مبارزه با داعش و تروریست‌های تكفیری و دشمنان اسلام است و هر جا كه فتنه‌ای در جهان اسلام به پا افتد كه در رأس تمام این فتنه‌ها هم استكبار جهانی قرار دارد، این جوانان مسلمان نظیر محسن حججی، حضور خواهند یافت و قطعاً هم پیروزی از آن جبهه مقاومت است.

روزانه حداقل 50 داعشی به هلاكت می‌رسد

وی در ادامه در پاسخ به اینكه طبق اخبار پخش شده در فضای مجازی، اولین انتقام سپاه از داعش هلاكت بیش از 30 داعشی بوده است، آیا این عملیات‌ها تداوم خواهند داشت،‌ گفت: گروه ترویستی داعش قطع و یقین نفس‌های آخر خود را می‌كشد و آنان با شهادت محسن حججی می‌خواستند بگویند ما هستیم اما بدانید كه كار داعش تمام است و روزانه حداقل 50 داعشی در جبهه مقاومت به هلاكت می‌رسند ولی جبهه مقاومت خیلی مقید نیست كه اخبار آن را در شبكه‌های مجازی منتشر كند.

سپاه انتقام‌های محكم‌تری از داعش می‌گیرد

قنبری با تأكید بر اینكه حتماً انتقام شهید حججی‌ها گرفته می‌شود و در آینده نزدیك هم انتقام‌های قوی‌تر و محكم‌تری از داعش خواهیم گرفت، گفت: جنگی كه هم‌اكنون در جبهه مقاومت در حال انجام است، در حقیقت جنگ عاشورایی است و این همان جنگی است كه حضرت علی(ع) با خوارج زمان خود انجام دادند.

بصیرت در تمام جبهه‌های مقاومت، حرف نخست را می‌زند

جانشین لشكر عملیاتی 19 فجر ادامه داد: بصیرت در هر دو جنگ، حرف نخست می‌زند تا بتوان حق و باطل، مظلوم و ظالم را تشخیص داد و هم‌كنون تاریخ تكرار می‌شود اما با شرایط و تكنولوژی روز و در هر صورت اهداف و افكار كسانی كه این جنایت‌ها را انجام می‌دهند، همان افكار خوارج صدر اسلام و سال 61 هجری است و به یاری خدا، با همراهی مردم بصیر و قدرشناس ایران، پیروزی متعلق به جبهه مقاومت است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.