ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 42370
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
درخشش سازمان جهاد کشاورزی در جشنواره شهید رجایی

درخشش سازمان جهاد کشاورزی در جشنواره شهید رجایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا از اصفهان، همزمان با روز کارمند و سومین روز از هفته دولت ، دستگاه‌ها و کارمندان برگزیده بیستمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان تجلیل شدند. در این دوره، سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان موفق شد در بخش شاخص‌های اختصاصی در گروه زیر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا از اصفهان، همزمان با روز کارمند و سومین روز از هفته دولت ، دستگاه‌ها و کارمندان برگزیده بیستمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان تجلیل شدند.

در این دوره، سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان موفق شد در بخش شاخص‌های اختصاصی در گروه زیر بنایی و تولیدی با کسب رتبه نخست به عنوان دستگاه برتر استان معرفی شود و با حضور استاندار اصفهان و مقامات عالی رتبه استان از این سازمان تجلیل به عمل آمد.

همچنین سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در بخش شاخص‌های عمومی نیز با کسب رتبه برتر در میان دستگاه‌های برتر استان قرار گرفت و از دو تن از کارمندان سازمان نیز تقدیر شد. استاندار اصفهان در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت، هفته همدلی مردم و مسئولان است.

آقای دکتر رسول زرگرپور افزود: در این هفته با تبیین اقدام ها و خدمات دولت، مردم بیش از پیش با دولت نزدیک می شوند. وی با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی و ارزیابی دستگاهها در این جشنواره گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، آگاهی سازمان ها و دستگاههای اجرایی از نقاط ضعف و قوت خود است تا با بررسی این نقاط، نسبت به برطرف شدن نقاط ضعف و تقویت شاخص های مثبت اهتمام ورزند.

استاندار اصفهان ارزیابی عملکرد را بهترین راهبردها برای دستگاههای اجرایی دانست و افزود: ارزیابی عملکرد، اهداف و برنامه هر سازمان را مشخص می کند و یکی از فعالیت کلیدی و عناصر اصلی مدیریت به شمار می‌آید.

وی عملکرد سازمان ها و دستگاههای اجرایی را در زندگی مردم تاثیرگذار دانست و گفت: عملکرد سازمان ها و دستگاههای اجرایی با کیفیت زندگی مردم گره خورده است و هرگونه تلاش برای ارتقای سازمان ها و دستگاههای اجرایی بهبود کیفیت زندگی مردم را به همراه دارد.

زرگرپور از کارمندان به عنوان با ارزش ترین سرمایه های سازمان ها و دستگاههای اجرایی نامبرد و تصریح کرد: راضی نگه داشتن کارمندان ارتباط مستقیمی با بهبود کیفت و عملکرد سازمان ها و دستگاههای اجرایی دارد و برای ارتقای کیفیت سازمان ها و دستگاههای اجرایی باید کارمندان را راضی نگه داشت.

وی از دست اندکاران بیستمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان به دلیل اینکه این جشنواره را برای اولین بار در هفته دولت و در روز کارمند برگزار کرده اند تقدیر کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.