ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 42376
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
رسانه ها حق مطلب را در خصوص شهدا ادا کنند/ دست نوشته شهدا گنجینه ای ارزشمند برای جوانان

رسانه ها حق مطلب را در خصوص شهدا ادا کنند/ دست نوشته شهدا گنجینه ای ارزشمند برای جوانان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛ اعظم رنجبر در گفتگویی، با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم، با تمسک به شهدای دفاع مقدس زندگی کردند، گفت: تمسک نسل جدید به شهدای دفاع مقدس، آنها را یک گام به جلو می برد و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛ اعظم رنجبر در گفتگویی، با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم، با تمسک به شهدای دفاع مقدس زندگی کردند، گفت: تمسک نسل جدید به شهدای دفاع مقدس، آنها را یک گام به جلو می برد و شهدای مدافع حرم نیز همان نسل امروزی هستند که زندگی خود را برپایه رفتار و منش شهدای دفاع مقدس بنا نهاده و به سعادت ابدی رسیدند.

همسر شهید مدافع حرم مسلم خیزاب اظهار کرد: شهدا از همه چیز گذشتند و برای دفاع از اسلام به خارج از مرزها رفتند و قطعا خانواده شهدا نیز با پیمانی که با شهیدشان بستند، تا آخرین نفس راهشان را ادامه می دهند و دشمن نخواهد توانست روحیه خانواده های صبور شهدا را ذره ای تضعیف کند.

وی با بیان اینکه رسالت رسانه های انقلابی، معرفی شهید و شهادت است، افزود: رسانه ها باید به خوبی سبک زندگی شهدا را به نسل جوان نشان دهند و این انعکاس زندگی شهدا باید به گونه ای باشد که بتواند تاثیر مثبت و معنوی بر جوان امروزی ما بگذارد نه اینکه بخواهیم با بیان کامل احساسات شهید به خانواده، فضا را به سمت دیگری سوق دهیم که به نفع جوان نباشد.

رنجبر با اشاره به اینکه باید از هر فضایی برای شناساندن شهید و سبک زندگی اش استفاده کرد، گفت: باید هدفمند برای شهدا کار رسانه ای کرد و به تولید محتوای مطلوب پرداخت زیرا تجلیل از خانواده شهدا به تنهایی نمی تواند راه شهدا را زنده نگه دارد و این مستلزم برنامه ای جامع است که بتواند جایگاه واقعی و رفتار حقیقی شهدا را برای جوانان ترسیم کند.

 

وی تاکید کرد: دست نوشته های شهدا گنجینه ای ارزشمند است و کسانی که دغدغه نشر ارزش های شهدا را در سر دارند، باید به نشر آن اقدام کنند زیرا نوشته ها، یادگاری ماندگار از شهیدی است که به واسطه عملش به جایگاه والایی رسید.

همسر شهید خیزاب با بیان اینکه ولایتمداری و عشق سرشار مسلم خیزاب به امام خامنه ای مدظله العالی او را به هدفش نزدیک تر کرد، ادامه داد: بیان ویژگی های خاص شهدا می تواند به عنوان الگوی ناب معرفتی برای جوانان عاشق شهید و شهادت باشد و این تا اندازه ای اثر گذار است که جوان زندگی شخصی اش را مانند شهدا سر و سامان می دهد.

وی به علاقه سرشار محمد مهدی فرزند شهید خیزاب به پدرش اشاره کرد و افزود: او درخواست کرد که وسایل پدرش را در کمد شیشه ای بگذاریم تا همیشه جلوی چشمانمان باشد و برخی وسایل شهید را در صندوقچه ای گذاشت و روی وسایل را پلاستیک کشید تا بوی پدرش برای همیشه روی لباس ها باقی بماند و این عشق سرشار فرزندان شهدا را نمی توان با هیچ چیز قیاس کرد.

رنجبر خاطرنشان کرد: کار فرهنگی برای شهدا باید متنوع و به گونه ای باشد که جوانان را به هدف مقدس ایثار و شهادت نزدیک تر کند و بسیج به خوبی می تواند وسیله ای برای این امر مهم باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.