ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 42385
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
وجود ۷۰ مدرسه تخریبی و نیازمند به بهسازی در سمیرم

وجود ۷۰ مدرسه تخریبی و نیازمند به بهسازی در سمیرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سمیرم خبر، نشست خبری مدیر آموزش و پرورش با خبرنگاران شهرستانی سمیرم همراه با معاوان های این اداره به مناسبت هفته دولت و در آستانه سال تحصیلی جدید برگزار شد. مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سمیرم خبر، نشست خبری مدیر آموزش و پرورش با خبرنگاران شهرستانی سمیرم همراه با معاوان های این اداره به مناسبت هفته دولت و در آستانه سال تحصیلی جدید برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم با اشاره به هفته دولت و شهادت بزرگان انقلاب همچون شهید رجایی و شهید بهشتی به موضوع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار سمیرم پرداخت و گفت: این اقدام برای اولین بار در شهرستان انجام شد.

محمد نادری اظهار کرد: در شهرستان ۱۵۸ مدرسه وجود داشته که ۹۸ مدرسه ابتدایی بوده و از این تعداد ۶۸ مدرسه چندپایه است.

وی خاطرنشان کرد: ۵ مدرسه استیجاری، ۴۰ مدرسه بدون حیاط، ۳۵ مدرسه تخریبی و ۴۵ مدرسه نیاز به بهسازی و مرمت در شهرستان وجود دارد که این موضوع همیاری خیران و نگاه ویژه مسئولان به شهرستان را حائز اهمیت کرده است.

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان سمیرم در این نشست از اجرای طرح های احداث مجموعه های مختلف آموزشی، اداری، ورزشی و تجاری خبر داد و افزود: با تلاش مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شاهد پیشرفت های مناسبی در این زمینه بوده ایم.

محمد ابراهیم پیرمرادیان با اشاره به رکود عملیات های عمرانی آموزش و پرورش از سال ۱۳۹۱ گفت: با پیگیری های فراوان از مسئولان استانی و کشوری بودجه مناسبی برای ساخت ساختمان های جدید در شهرستان تامین شد.

وی افزود: احداث ساختمان جدید اداری آموزش و پرورش شهرستان سمیرم، تکمیل سالن چند منظوره نجمیه، ساخت مدرسه شهید پیرمرادیان در مجتمع شهید نظری، احداث آموزشگاه عدالت و ساختمان شرکت تعاونی فرهنگیان از مهمترین اقدامات عمرانی بوده است.

پیرمرادیان با اشاره به تخریب ساختمان مدرسه راهنمایی امام خمینی (ه) تصریح کرد: ساختمانی که سال ۱۳۸۶ مجوز تخریب داشت با تاخیر فراوان این اقدام انجام و با بودجه ۱۳ میلیارد ریالی سال آینده عملیات احداث یک پروژه شهرستانی در این مکان آغاز خواهد شد.

وی ساختمان تجاری مدرسه فاطمه صادقی را حاصل بینش مناسب تیم مدیریت جدید آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: با همکاری خوب شورای چهارم و شهرداران ۲ دوره گذشته سمیرم این عملیات در حال اجراست.

مدیر شرکت تعاونی فرهنگیان با اشاره به وضعیت نامناسب این شرکت خاطرنشان کرد: برای خروج از این مشکل با توجه به تملک زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع برای انجام عملیات ساخت سهام هایی به همکاران فرهنگی واگذار شد.

ناصر طائی افزود: ساختمان جدید شرکت تعاونی در سه طبقه اجرا خواهد شد که به ترتیب شامل ساختمان فروشگاه شرکت تعاولی، واحد های تجاری و ساختمان پزشکان خواهد بود.

معاون آموزش و پرورش شهرستان سمیرم تامین فضای آموزشی را حاصل فعالیت فعالیت های دیگر همکاران خواند و گفت: کسب رتبه های برتر در استان و کشور توسط دانش آموزان و فرهنگیان سمیرم در مسابقات و جشنوراه های مختلف نشان از فعالیت و تلاش مثمر ثمر است.

تیمور رحمانی افزود: خوشبختانه یکی از سه طرح برگزیده استان اصفهان و راه یافته به مسابقات کشوری مشهد از سمیرم بوده و این دانش آموزان تحت حمایت بنیاد نخبگان قرار خواهند گرفت.

وی آموزش و پرورش کودکان باهوش را حاصل همکاری و همدلی مدرسه و خانواده عنوان کرد و گفت: استعداد فرزندان سمیرم بسیار عالی بوده تا جایی که در صنعت فرش شاهدیم تعدادی از دانش آموزان دیروز سمیرم امروز هیئت علمی رشته فرش دانشگاه کاشان و مشاور کارخانه های فرش این شهر هستند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان سمیرم آموزش و پرورش را یک نهاد متعامل خواند و گفت: موفقیت آموزش و پرورش حاصل همکاری و تعامل تمام اجزای جامعه است.

غلامرضا انصاری پور با اشاره به اهمیت بررسی آسیب های اجتماعی در جامعه این موضوع را یک چالش بزرگ خواند و گفت: در زمینه های مختلف پرورشی آموزش و پرورش با تعامل سایر ادارات و ارگان ها اقدامات مناسبی را برای دانش آموزان هرساله در دستور کار دارد.

وی از توزیع ویتامین D در مدارس دخترانه سمیرم خبر داد و تصریح کرد: این اقدام با توجه ضرورت های سلامت نوجوانان با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان سمیرم در حال انجام است.

انصاری پور با اشاره به برگزاری یادواره ها دانش آموزی و فرهنگیان،اعزام ها و اردوهای سیاحتی همچون راهیان نور، مسابقات قرآنی و ورزشی سازمان دانش آموزی را نماد مردم سالاری خواند.

وی از برگزاری اردوهای دانش آموزی با مشارکت ۹۲ درصدی دانش آموزان بدون مشکل ایمنی برگزاری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سمنا، در پایان این نشست مدیر آموزش و پرورش به همراه معاوان و خبرنگاران از برخی پروژه های عمرانی بازدید کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.