ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 42390
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
آبفا روستایی هرمزگان رتبه نخست جشنواره شهید رجایی کسب کرد

آبفا روستایی هرمزگان رتبه نخست جشنواره شهید رجایی کسب کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، بیستمین جشنواره شهید رجایی هرمزگان با هدف معرفی برترین‌های ارزیابی عملکرد سال ۹۵ دستگاه‌های اجرایی با حضور استاندار و مسئولان ادارات و دستگاه‌های مختلف برگزار و برترین‌های این جشنواره معرفی و تجلیل شدند. مراسم تقدیر از برگزیدگان بیستمین جشنواره شهید رجایی با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، بیستمین جشنواره شهید رجایی هرمزگان با هدف معرفی برترین‌های ارزیابی عملکرد سال ۹۵ دستگاه‌های اجرایی با حضور استاندار و مسئولان ادارات و دستگاه‌های مختلف برگزار و برترین‌های این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

مراسم تقدیر از برگزیدگان بیستمین جشنواره شهید رجایی با حضور جادری استاندار ، دریانورد رئیس سازمان برنامه وبودجه، معاونان و مشاوران استاندار ، مدیران کل دستگاه های اجرایی و جمعی از کارکنان بخش دولتی و خصوصی ۵ شهریور ماه ۹۶ در سالن شرکت ملی گاز بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم از اداره کل آب و فاضلاب روستایی  استان هرمزگان که با معیارهای سنجش سال ۱۳۹۵ موفق به کسب مقام برتر در ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد گردیده بود، تقدیر و تجلیل شد.

در حاشیه این مراسم مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی هرمزگان ضمن تبریک کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی در بیستمین جشنواره شهید رجایی سال۹۶ استان هرمزگان به کارکنان این شرکت در استان هرمزگان گفت: بدون شک استان هرمزگان تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در ارائه خدمات و آبرسانی به دورترین روستاها منجر به برتری در جشنواره شهید رجایی شده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان  رجایی و باهنر  گفت: تمامی افتخارات ایران اسلامی ریشه در عملکرد این دو شهید بزرگوار  دارد و  بدون شک هفته دولت بهترین زمان برای بیان دست آوردهای دستگاه های دولتی است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی هرمزگان با بیان اینکه ارزیابی ها نشان  می دهد که وظایف اداری به نحو مطلوبی در شیلات هرمزگان حال اجراست، اظهار داشت: در مدت چهار سال اخیر فعالیت های خوبی در این مجموعه صورت گرفته است.

عبدالحمید حمزه پور خاطرنشان کرد: شرکت اب و فاضلاب روستایی استان هرمزگان طی سنوات اخیر با عنایت و توجه ویژه دولت تدبیر و امید در تامین آبرسانی استان و اختصاص اعتبارات مناسب، این شرکت با اجرای پروژه های متعدد از قبیل مجتمع های بزرگ آبرسانی و احداث و راه اندازی سیستم های آبشیرینکن در سطح روستاهای استان خدمات قابل توجی انجام داده است.

در پایان این مراسم از دستگاه های اجرایی که در ارزیابی عملکرد توسط ستاد جشنواره شهید رجایی موفق به کسب امتیازات مربوطه گردیدند تقدیر به عمل آمد که شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان برای چندمین سال متوالی به عنوان دستگاه برتر انتخاب، معرفی و از سوی استاندار هرمزگان  با اهدا لوح و تندیس مورد تقدیر قرار گرفت.       

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.