ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 42434
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :

در حاشیه دیدار جوانترین وزیر دولت با خانواده شهید حججی چه گذشت؟ +فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ظهر امروز مراسم تودیع محمود واعظی وزیر ارتباطات دولت یازدهم و معارفه محمدجواد آذری جهرمی وزیر جدید وزارت خانه متبوع با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد. در این مراسم علاوه بر […]

گفتگوی جالب واعظی با خانواده شهید حججی، شماره ام را می‌دهم با رئیس جمهور کار داشتید زنگ بزنید!به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ظهر امروز مراسم تودیع محمود واعظی وزیر ارتباطات دولت یازدهم و معارفه محمدجواد آذری جهرمی وزیر جدید وزارت خانه متبوع با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد. در این مراسم علاوه بر مسئولان، خانواده شهید حججی نیز به منظور رونمایی از تمبر این شهید والامقام حضور داشتند.

در حاشیه برگزارd مراسم تودیع و معارفه و همچنین رونمایی از تمبر شهید حججی در وزارت ارتباطات، واعظی و جهرمی دیداری با خانواده این شهید مدافع حرم داشتند که در این دیدار واعظی خطاب به پدر شهید حججی گفت: “هر زمان با رئیس جمهور کار داشتید با افتخار انجام می‌دهیم، ما بدهکار خون شهدا هستیم، مخصوصا شهید حججی که در این زمان تحولی دیگر در ایران و منطقه بوجود آورد”.

در ادامه گفتگوی جالب واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور را با خانواده شهید حججی ببینید.

واعظی خطاب به خانواده شهید حججی؛ هر زمان با رئیس جمهور کار داشتید با افتخار انجام می‌دهیم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.