ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 42449
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
  • 137 بازدید
  • ارسال توسط :
سید حسن نصرالله: امروز روزی تاریخی برای لبنان و منطقه است

سید حسن نصرالله: امروز روزی تاریخی برای لبنان و منطقه است

دبیرکل حزب‎الله لبنان همزمان با آزادسازی شرق لبنان از لوث داعش درباره آخرین تحولات مربوط به آن و منطقه سخنرانی می‌کند. به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت خروج تروریست‌های داعش از مرز لبنان و سوریه گفت: امروز روزی […]

دبیرکل حزب‎الله لبنان همزمان با آزادسازی شرق لبنان از لوث داعش درباره آخرین تحولات مربوط به آن و منطقه سخنرانی می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت خروج تروریست‌های داعش از مرز لبنان و سوریه گفت: امروز روزی تاریخی برای لبنان و منطقه است.

نصرالله گفت: ما متهم شده‌ايم که با استفاده از موضوع شهدای ارتش لبنان، مردم لبنان را تحريک کرده‌ايم اما ما هيچگاه از موضوعات انسانی سوءاستفاده نکرده‌ايم.

دبیر کل حزب لبنان افزود: درباره شرق لبنان، نه حزب الله و نه ارتش لبنان وارد مساله آتش بس و گفت‎و‎گو با عناصر داعش نشدند، تا زمانی که داعش خودش را در تنگنا و مرحله پایانی دید و هنگامی که داعش بحث مذاکره را مطرح کرد، شروط خود را اعلام کردیم.

سید حسن نصرالله گفت: ما در توافق جرود ابتدا موضوع اسيران ارتش لبنان و سپس موضوع شهدا و اسرای حزب الله را پیگیری کردیم. آزادی اسرا و تحویل گرفتن پیکر شهدای سوری، افغان و دیگر رزمندگان و آزادی دو اسقف و يک خبرنگار لبنانی هم بخشی از مذاکرات بود.

نصرالله گفت: ما در مذاکرات با تروریست‌ها اعلام کرديم که سه پيکر وجود دارد که بايد تحويل داده شوند: دو شهيد لبنانی و يک شهيد ايرانی (محسن حججی) که سر او را از بدن جدا کردند.

نصرالله افزود: در عمليات فجر الجرود با کمترين هزينه به پيروزی رسيديم. شايسته است که اين پيروزی را آزادسازی دوم لبنان بناميم. اکنون تمام خاک لبنان آزاد شده است و مرزهای لبنان در امنيت هستند. برای تامين امنيت کامل مرز لبنان، سوريه بايد به صورت کامل آزاد شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.