ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 42542
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۴۷
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
رونمایی از یادنامه ۲۳ شهید شهر نصرآباد در آینده نزدیک

رونمایی از یادنامه ۲۳ شهید شهر نصرآباد در آینده نزدیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛ ولی الله عرب مختاری در گفتگویی با اشاره به برگزاری اولین جلسه هیئت تحریریه تهیه و تنظیم یادنامه شهدای نصرآباد جرقویه اصفهان، گفت: باید شهدا را به جوانان شناساند زیرا شهدای مدافع حرم و بررسی سرگذشت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛ ولی الله عرب مختاری در گفتگویی با اشاره به برگزاری اولین جلسه هیئت تحریریه تهیه و تنظیم یادنامه شهدای نصرآباد جرقویه اصفهان، گفت: باید شهدا را به جوانان شناساند زیرا شهدای مدافع حرم و بررسی سرگذشت آنها نشان داد که این شهدا با تمسک به شهدای دفاع مقدس، در مسیر شهادت و ایثار گام نهادند.

فعال فرهنگی شهر نصرآباد اظهار کرد: در مرحله اول اعضاء نسبت به جمع آوری ایات، احادیث، اشعار و متون ادبی و اثار هنری مرتبط با شهید و شهادت اقدام و در جلسه بعدی ارائه کنند.

وی از برگزاری جلسات به صورت هفتگی و برنامه ریزی و پیگیری لازم در این رابطه خبر داد و افزود: از علاقه مندان در این رابطه دعوت شده که مساعدت خود در زمینه تالیف این یادنامه را اعلام کنند و هر کس در حد توان و تجربه به این راه قدم نهد.

عرب مختاری تاکید کرد: از طریق پایگاه مقاومت بسیج پیگیری لازم برای تحویل گرفتن آثار ارائه شده یادواره قبلی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه ها در این خصوص تصریح کرد: انجام مصاحبه با خانواده های معظم، بستگان، دوستان، همرزمان و آشنایان 23 شهید شهر نصرآباد و پیاده سازی و تدوین آن و گردآوری وصیت نامه ها، دست نوشته ها و سایر آثار شهدا برای تهیه یادنامه شهدا از دیگر وظایف این هیات است.

شورای سابق شهر نصرآباد گفت: همه اقدام های فوق باید با هماهنگی شورای مرکزی خانواده شهدا که متشکل از نمایندگان خانواده های مذکور است، صورت گیرد و اعضای شورای مزبور نیز از نیروهای خلاق و پرتوان برای انجام امور لازم در خارج از نصرآباد بهره گیرند و مطالب و اثار جمع اوری شده را به هیات تحریریه ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که قرار است یادواره شهدا در هفته بسیج برگزار شود هیات تحریریه حداکثر تا پایان مهرماه فرصت دارد تا یادنامه را تهیه، تکمیل و تحویل دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.