ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 42554
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۵۷
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهداست

اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهداست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا ، علی اوسط هاشمی به مناسبت هفته دولت به اتفاق فرماندار زاهدان و چند نفر از مسئولان استان با حضور در منزل 2 شهید کارمند استانداری با خانواده شهیدان سلطانعلی آشوغ و عباسعلی آبادی زاده بطور جداگانه دیدار کرد. استاندار سیستان و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا ، علی اوسط هاشمی به مناسبت هفته دولت به اتفاق فرماندار زاهدان و چند نفر از مسئولان استان با حضور در منزل 2 شهید کارمند استانداری با خانواده شهیدان سلطانعلی آشوغ و عباسعلی آبادی زاده بطور جداگانه دیدار کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان در این دیدارها اظهار داشت: کارمندان شهید نشان دادند که شهادت در ایران اسلامی مخصوص یک قشر خاصی نیست بلکه تمام مردم برای حراست از کشور و نظام اسلامی آماده ایثار جان شان هستند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی با وجود دشمنان بسیار و نیز ناامنی های موجود در منطقه و برخی کشورهای همسایه به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی ایثارگران و صبر و تحمل خانواده معظم شهدا از اقتدار و امنیت بسیار مطلوبی برخوردار است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر صداقت در کار افزود: عملکرد صادقانه و با اخلاص مسئولان سبب می شود تا از آنان در ردیف شهدا یاد شده و در اذهان ماندگار شوند.

وی افزود: امام راحل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را بنیان نهادند و شهدا نیز این دستاورد بزرگ را تثبیت کردند.

هاشمی با گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت تصریح کرد: این هفته به پاس خون شهیدان رجائی و باهنر نامگذاری شده است زیرا این شهدای گرانقدر نقش بسزایی در جهت دادن اراده دولت در تکریم شهدا داشته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا شهید سلطانعلی آشوغ کارمند وزارت کشور، بخشدار بخش شهرکی و ناروئی زابل و مسئول اداره امور سیاسی فرمانداری ایرانشهر پس از چند نوبت شرکت در جنگ تحمیلی در سال 1365 در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به فیض شهادت نایل آمد.

شهید سلطانعلی آشوغ دارای 2 فرزند پسر است و دختر این شهید پس از شهادت پدرش در سن سه سالگی فوت کرده است.

شهید عباسعلی آبادی زاده کارمند فرمانداری زاهدان نیز در سال 1368 در اقدامی تروریستی به شهادت رسید.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.