ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 42637
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۴۳
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
8 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبرسانی روستایی تنگستان سرمایه‌گذاری شد

8 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبرسانی روستایی تنگستان سرمایه‌گذاری شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از تنگستان، همزمان با افتتاح دولت 2 پروژه شرکت آب و فاضلاب روستایی در شهرستان تنگستان افتتاح و وارد مدار تولید شد. مدیر آب و فاضلاب روستایی تنگستان در این آیین  با اشاره به افتتاح پروژه احداث خط انتقال روستای کناربابایی  تنگستان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از تنگستان، همزمان با افتتاح دولت 2 پروژه شرکت آب و فاضلاب روستایی در شهرستان تنگستان افتتاح و وارد مدار تولید شد.

مدیر آب و فاضلاب روستایی تنگستان در این آیین  با اشاره به افتتاح پروژه احداث خط انتقال روستای کناربابایی  تنگستان اظهار داشت: جمعیت زیر پوشش این پروژه  84 خانواده با 267 نفر جمعیت است.

محمد خدادادی با بیان اینکه پروژه آبرسانی به روستای کنار بابایی تنگستان از سال قبل اجرایی شده خاطر نشان کرد: کل اعتبارات اجرا شده برای این طرح 3 میلیارد و 500 میلیون ریال است که با افتتاح آن شاهد افزایش چشمگیری در میزان کمی و کیفی آب شرب ساکنان روستای کناربابابی هستیم.

وی به اجرای پروژه ساماندهی و هوشمندسازی منابع تامین آب و مبادی ورودی روستاهای مجتمع شهید عالی زنده بودی روستای محمود احمدی تنگستان پرداخت و افزود: برای اجرای هوشمندسازی منابع تامین آب و مبادی ورودی روستاهای مجتمع شهید عالی زنده بودی روستای محمود احمدی 4 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

مدیر آب و فاضلاب روستایی تنگستان افزود: 13 روستا با یک‌هزار و 191 خانوار و با جمعیت 4هزار و 437 زیر پوشش پروژه یاد شده قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت مصرف مهم‌ترین مزیت در پروژه ساماندهی و هوشمندسازی منابع تامین آب و مبادی ورودی روستاهای مجتمع شهید عالی زنده‌بودی گفت: شمار مشترکان روستاهای شهرستان تنگستان 16 هزار و 812 مشترک است که سرانه مصرف آنها در طول شبانه روز نیز 174 لیتر است.

خدادای از کاهش هدر رفت آب از شبکه‌های آبرسانی روستایی تنگستان خبر داد و افزود: تا پایان سال 92 میزان هدر رفت آب در روستاهای شهرستان تنگستان 43.5 درصد بود که با تلاش‌های صورت گرفته این آمار اکنون به 39 درصد کاهش پیدا کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.