ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 42643
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۴۸
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
گزارش تصویری/مراسم بزرگداشت شهید حججی در «شهرک فجر بیده» میبد

گزارش تصویری/مراسم بزرگداشت شهید حججی در «شهرک فجر بیده» میبد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میبد خبر، مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم، محسن حججی، در مسجد ابوالفضلی شهرک فجر بیده و با حضور گرم مردم بیده و میبد برگزار شد. حجت الاسلام سید محمد حسین جلالزاده با پرداخت به موضوع دیدگاه منحصر به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میبد خبر، مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم، محسن حججی، در مسجد ابوالفضلی شهرک فجر بیده و با حضور گرم مردم بیده و میبد برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد حسین جلالزاده با پرداخت به موضوع دیدگاه منحصر به فرد اسلام در مورد لزوم حمایت از مظلومان بشریت، دستورات قرآن مبنی بر اهمیت این موضوع را بیان کرد و در انتها پیشینه پر افتخار و ارزنده شیعه در حمایت از مظلومان و ستمدیدگان در سوریه را از نمونه های بارز و شاخص آن عنوان کرد.

اجرای گروه سرود وابسته به موسسه فرهنگی مذهبی محمد رسول الله(ص) شهرک فجر بیده از دیگر برنامه های این مراسم بود که مورد استقبال عموم قرار گرفت.

کلیپ های "حجت خدا" و "وصیت نامه شهید محسن حججی" نیز در ادامه پخش شد، و مدیحه سرایی شیخ مرتضی کارگر نیز پایان بخش این مراسم بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.