ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 42717
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۵۳
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
محسن جان! دوباره شروع کردی؟!

محسن جان! دوباره شروع کردی؟!

سرویس فرهنگی پایگاه 598؛ ديشب خبر بازگشت پیکرت را دادند. گفتند پیکرت را حزب الله عزیز تحویل خواهد گرفت…این یعنی تو دوباره شروع کرده ای؟! از مرز سوریه وعراق که مشهدت شد، حالا می خواهی از لبنان شروع کنی!! نمی دانم در این  پیکر بی سرت! در این سر جدا از پیکرت،چه رمز و رازی […]

سرویس فرهنگی پایگاه 598؛ ديشب خبر بازگشت پیکرت را دادند. گفتند پیکرت را حزب الله عزیز تحویل خواهد گرفت…این یعنی تو دوباره شروع کرده ای؟! از مرز سوریه وعراق که مشهدت شد، حالا می خواهی از لبنان شروع کنی!!

نمی دانم در این  پیکر بی سرت! در این سر جدا از پیکرت،چه رمز و رازی است…؟! سه هفته است عکست و خبر شهادتت، عالمگیر شده و حالا نوبت بازگشتت فرا رسیده است! آن هم در آستانه عرفه و روز مسلم بن عقیل!! آن هم در آستانه عید قربان!!

آی مردم!، این محسن نمی خواهد دست از دل ما بردارد،می خواهد همین طوربا چشم و دل گریان برویم به استقبال  محرم، خودش یک تنه، آن هم تن بی سر دارد دلها را کربلایی می کند!! از حالا بساط روضه ی همه را جور کرده است این محسن!!

آی! ابوعلی!! آی محسن حججی!! می خواهی حجت را تمام کنی…. می خواهی بیایی.. چشمان بچه های حزب الله منتظر توست!! چشمها  و دلها منتظر بازگشت توست.. تو دوباره شروع کرده ای!!

بیا و در این روز شهادت شاهد صدق واقعه ی کربلا امام باقرعلیه السلام، و در آستانه روز ترویه، دلمان را ببر دوباره همراه قافله ای کن، که این روزها هوای کربلا کرده است!!!

صحبت های مادر شهید محسن حججی در مورد بازگشت پیکر شهید

* کانال تلگرامی شهید حججی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.