ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 42723
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :

تكریم یاد 947 شهید ناجای فارس/ شهدا بیشترین سهم را در امنیت كشور دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به‌منظور تكریم یاد شهدا، یادواره یادواره 947 شهید فرماندهی انتظامی استان فارس با حضور خانواده‌های این شهدا امروز، 7 شهریورماه در تالار حافظ شیراز برگزار شد. سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس در این مراسم گفت: شهدا و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به‌منظور تكریم یاد شهدا، یادواره یادواره 947 شهید فرماندهی انتظامی استان فارس با حضور خانواده‌های این شهدا امروز، 7 شهریورماه در تالار حافظ شیراز برگزار شد.

سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس در این مراسم گفت: شهدا و خانواده‌های معظم آنان به عنوان اسوه‌های صبر و استقامت و چشم و چراغ ملت هستند.

وی بیان كرد: آنچه امروز شهدا از ما انتظار دارند حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منكر است كه لازم است برای پاسداشت خون این عزیزان در جامعه فراگیر شود.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینكه اگر امنیتی امروز بر جامعه حاكم است، سهم رشادت‌های شهدا در آن بسیار زیاد است، افزود: شهدا در این راه جان خود را نثار كردند و اكنون ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم.

وی با تصریح اینكه علی رغم همه تهدیدات استكبار جهانی، امنیت بسیار خوبی در كشور فراهم است، به تقدیم شهدای ناجا در راه نظم و امنیت اشاره كرد و گفت: شهدای نیروی انتظامی جان خود را در راه مبارزه با مخلان نظم و امنیت مردم و قاچاقچیان مواد مخدر نثار كردند تا امنیت و آسایش لازم فراهم شود.

رئیس پلیس فارس یادآور شد: شهدا و رزمندگان ما در طول هشت سال جنگ نابرابر و نامتقارن، ‌با كمترین امكانات و با شجاعت در برابر دشمنی كه دارای بهترین امكانات و تجهیزات جنگی بود، ایستادند و ذره‌ای از خاك كشور را به دشمن ندادند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینكه 745 نفر از شهدای نیروی انتظامی در زمان جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، گفت: نیروی انتظامی در آن مقطع نیز بسیار خوب درخشید.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام سیدابوفاضل رضوی اردكانی امام جمعه موقت شیراز طی سخنانی گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و برگزاری یادواره‌های شهدا بسیار ارزشمند است چرا كه امنیت، آسایش و عزت ما مرهون خون شهدا است.

وی بیان كرد: نیروی انتظامی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم جبهه‌ها بوده است و این موضوع كماكان ادامه دارد.

رضوی اردكانی افزود: همه ما امروز به نیروی انتظامی افتخار می‌كنیم چرا كه روز به روز برگ زرینی بر افتخارات این نیرو افزوده می‌شود.

امام جمعه موقت شیراز همچنین گفت: ملت قدردان ایران اسلامی به وجود فرزندان دلاور و با ایمان خود در نیروی انتظامی افتخار می‌كنند.

وی با بیان اینكه برگزاری یادواره شهدا وظیفه كوچكی است كه همه ما ملزم به انجام آن هستیم،‌ تأكید كرد: یاد و خاطره شهدا همواره باید در جامعه زنده بماند.

یادآور می‌شود، اهدای لوح تقدیر به خانواده‌های معزز شهدا، سخنرانی همسر شهید، رونمایی از شناسنامه و زندگینامه سردار شهید فعال، اجرای تواشیح و پخش كلیپ‌های مربوط به شهدا از دیگر برنامه‌های مراسم یادواره شهدای نیروی انتظامی استان فارس بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.