ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 42912
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۴:۰۱
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید حججی به داد عزت ملت ایران رسید/فرهنگ بیعت با شهیدان زمینه‌ساز فرهنگ مقاومت است

شهید حججی به داد عزت ملت ایران رسید/فرهنگ بیعت با شهیدان زمینه‌ساز فرهنگ مقاومت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زر خبر، آیت‌الله سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری شامگاه سه‌شنبه در دومین یادواره شهدای شهرستان زرندیه که در مسجد امام علی(ع) شهر مامونیه برگزار شد ضمن سلام و درود به ارواح […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زر خبر، آیت‌الله سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری شامگاه سه‌شنبه در دومین یادواره شهدای شهرستان زرندیه که در مسجد امام علی(ع) شهر مامونیه برگزار شد ضمن سلام و درود به ارواح پاک شهدا آنان را انصارالحسین دانست و گفت: سلام بر شهیدان که یادشان، مجلسشان و شهادتشان باران رحمت است.

وی افزود: در شرایطی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل تهاجم فرهنگی دشمن در کشور، ارزش‌های انقلاب و اسلام در حال کمرنگ شدن بود این شهدا بودند که بار دیگر به فریاد رسیدند و کشور را از این خطر رهانیدند. مراسم تشییع شهیدان غواص یک ملت را به حرکت درآوردند.

شهید حججی به داد عزت ملت ایران رسید

امام جمعه موقت تهران به شهادت شهید حججی اشاره کرد و گفت: در زمانی که عده‌ای با حرکات و رفتارشان می‌رفت تا اقتدار کشور را کمرنگ کنند این رشادت و شهامت شهید حججی به داد کشور رسید.

آیت‌الله خاتمی شهیدان را باران رحمت دانست و افزود: شهادت هدیه خدا برای این ملت بوده و باب شهادت همیشه باز است. یادواره شهدا مانند باران رحمت الهی بر سر ما بازماندگان از قافله شهدا نازل می‌شود و خوشا به سعادت 432 شهید این شهرستان که عزای آنان برای ما مایه رحمت الهی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با یادآوری این مهم که شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند، گفت: تا زمانی که جبهه حق و باطل وجود دارد دفاع همچنان باقی است و ما مدیون شهیدانی هستیم که به ما درس ایثار و شهادت آموختند و برای دفاع از اسلام همواره آماده‌ایم.

شهدای مدافع حرم سه مدال هجرت، جهاد و شهادت را بر سینه دارند

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: شهدای مدافع حرم سه مدال هجرت، جهاد و شهادت را بر سینه خود دارند. و خدا را شاکریم که به برکت خون همین شهدا، انقلاب بزرگ اسلامی را بعد از 38 سال در برابر طوفان توطئه چون سرو همچنان بلند قامت و افراشته نگه داشته است.

امام جمعه موقت تهران یادواره شهدا را فرصتی برای معرفی سیره شهدا به نسل جوان دانست و گفت: مجالس شهدا هدفمند هستند، همه کسانی که در مجالس شهدا حضور پیدا می‌کنند با «زبان حال» یا «زبان قال» می‌گویند که ای شهدا ما به یاد شما هستیم و با پیروی از خط سرخ آنان و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان تاکید می‌کنیم.

حججی‌وار در برابر توطئه افکنی دشمنان می‌ایستیم/فرهنگ بیعت با شهیدان زمینه‌ساز فرهنگ مقاومت است

وی با تاکید بر اینکه در مجلس شهدا با این مجاهدان الهی پیمان می‌بندیم که حججی‌وار در برابر توطئه افکنی دشمنان بایستیم و آمدیم تا با شهدا بیعت ببندیم، گفت: بیعت با شهیدان یعنی بیعت با اسلام و ارزش‌های الهی چراکه تمام مقصد ما مکتب ما است و تشکیل انقلاب اسلامی برای به صحنه آوردن اسلام عزیز شکل گرفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیعت با شهدا را بیعت با فرهنگ شهادت دانست و گفت: فرهنگ بیعت با شهیدان زمینه‌ساز فرهنگ مقاومت است. منش شهدا، مقاومت و خستگی‌ناپذیری است و ما ملت ایران با شهدا پیمان می‌بندیم که در برابر تحریم‌های دشمنان ایستاده ایم و نه تنها از این تحریم‌ها خسته نمی‌شویم بلکه دشمن را نیز خسته خواهیم کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.