ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 42920
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۴:۱۵
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
کوروش زارعی یکی از نقش‌های اصلی سریال آنام شد/مهرواره تئاتر ماه در محرم و سفر میزبان نمایش‌های عاشورایی می‌شود

کوروش زارعی یکی از نقش‌های اصلی سریال آنام شد/مهرواره تئاتر ماه در محرم و سفر میزبان نمایش‌های عاشورایی می‌شود

کوروش زارعی نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر جلوی دوربین “جواد افشار” یک از کارگردان‌های خوب تلویزیون هستم و در سریالی با نام “آنام” یکی از نقش‌های اصلی را در کنار عزیزانی همچون امیررضا دلاوری […]

کوروش زارعی یکی از نقش‌های اصلی سریال آنام شد/مهرواره تئاتر ماه در محرم و سفر میزبان نمایش‌های عاشورایی می‌شودکوروش زارعی نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر جلوی دوربین “جواد افشار” یک از کارگردان‌های خوب تلویزیون هستم و در سریالی با نام “آنام” یکی از نقش‌های اصلی را در کنار عزیزانی همچون امیررضا دلاوری بر عهده دارم.

وی در مورد مضمون سریال آنام افزود: این سریال اثری اجتماعی و اخلاقی در بستر زمان امروز بوهد که قطعاً برای خانواده‌ها پیامدهای اخلاقی خوبی را در بر خواهد داشت. فیلمبرداری اثر هم‌اکنون ادامه داشته و پخش آن احتمالاً فصل پاییز از شبکه سوم سیما آغاز می‌شود.

بازیگر سریال “یوسف پیامبر” نقش خود در این سریال را چنین توصیف کرد: نقش بسیار متفاوتی را در آنام ایفا می‌کنم، شخصیتی که با کل کارنامه کاری من فرق دارد. نقشی فردی که در گذشته کار اشتباهی انجام داده و امروز به هر نحوی قصد جبران آن را دارد اما در همین مسیر هم با اتفاقات تازه‌ای روبرو می‌شود.

رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری درباره برنامه ‌های این مرکز برای ایام محرم و صفر تصریح کرد: مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در ایام محرم و صفر با “مهرواره تئاتر ایران” میزبان آثار نمایشی از سراسر کشور خواهد بود. مهرواره تئاتر ماه، همایش آثار نمایشی موفق شهرستان‌ها است که در تهران امکان اجرای عموم پیدا خواهند کرد.

وی درباره مضمون آثار نمایشی حاضر در این مهرواره تئاتر ماه تاکید کرد: در این گردهمایی نمایشی با موضوع و محوریت واقعه عاشورا و زندگی سالار شهیدان اتفاق افتاده و در همین راستا آثار دفاع مقدس و مذهبی دیگر نیز در مهرواره تئاتر ماه به روی صحنه خواهند رفت.

زارعی با اشاره به بهبود روند تولید آثار مذهبی و ارزشی در تئاتر خاطرنشان کرد: اتفاقات بسیار خوبی در این راستا افتاده و هنرمندان مخصوصاً در استان‌ها و شهرستان‌ها برای حضور در آثار نمایشی دفاع مقدس و مذهبی بسیار مشتاق هستند. این عزیزان به مناسبت‌های دینی مختلف به تولید آثار متنوع می پردازند. آثار نمایشی ارزشی نسبت به گذشته رشد خوبی داشته و این رشد را بدون شک می‌توان در تاثیر اینگونه آثار بر مخاطبان به خوبی مشاهده کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.