ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 42966
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۲۲
  • 133 بازدید
  • ارسال توسط :
بزرگداشت شهید مدافع حرم “محسن حججی” در فیروزآباد برگزار می‌شود

بزرگداشت شهید مدافع حرم “محسن حججی” در فیروزآباد برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ شمشاد محبی در گفت‌وگو با خبرنگار فیروزنا ضمن گرامیداشت شهادت عزتمندانِ شهید محسن حججی اظهار داشت: برگزاری یادبودهای ویژه شهدای مدافع حرم ظرفیت ویژه‌ای است برای ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی و تبیین شبهاتی که درباره مدافعان حرم از سوی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ شمشاد محبی در گفت‌وگو با خبرنگار فیروزنا ضمن گرامیداشت شهادت عزتمندانِ شهید محسن حججی اظهار داشت: برگزاری یادبودهای ویژه شهدای مدافع حرم ظرفیت ویژه‌ای است برای ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی و تبیین شبهاتی که درباره مدافعان حرم از سوی دشمنان در جامعه اشاعه می‌شود.

وی از برگزاری آئین گرامیداشت و یادبود شهید مدافع حرم "محسن حججی" در فیروزآباد خبر داد و گفت: این مراسم هفتم شهریورماه پس از نماز مغرب و عشاء در فیروزآباد برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد با بیان اینکه حضور جوانان در این مراسم یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این مجموعه است تأکید کرد: خانواده معظم و معزز شهدای مدافع حرم، دفاع مقدس و انقلاب در شهرستان فیروزآباد نیز در این مراسم به‌عنوان مهمانان اصلی حضور دارند.

وی با اشاره به محل برگزاری مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم "محسن حججی" خاطرنشان کرد: این مراسم در حسینیه ثارالله (ع) سپاه فیروزآباد برگزار می‌شود.

محبی با تأکید بر لزوم برگزاری مراسم‌های سالگرد و یادبود برای شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: با وجود دلاور مردی این افراد اکنون در مرزهای ایران امنیت و آرامش برقرار است و دشمن اجازه تعدی و نفوذ به خاک این سرزمین را ندارد.

وی با اشاره به حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان فیروزآباد در این مراسم یادآور شد: حجت السلام والمسلمین حجتی از راویان برجسته کشور مهمان ویژه و سخنران این مراسم است.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ شهادت در محوریت اهداف این مراسم قرار دارد اذعان کرد: از ظرفیت‌های ویژه دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغاتی فیروزآباد برای تشویق جوانان و نوجوانان بسیجی و غیربسیجی برای حضور در این مراسم استفاده می‌شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.