ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 42978
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۳۵
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :

برگزاری همایش یاد امام و شهدا در آستانه عید قربان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، همایش یاد امام و شهدا، پنجشنبه 16 شهریورماه در دماوند برگزار خواهد شد. در این آیین، یاد شهیدان جهانگیر قربانی، محمدحسن بصیری، آیت‌الله حاجی و امامقلی رستمعلی گرامی داشته خواهد شد. در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حمید آقایی به عنوان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، همایش یاد امام و شهدا، پنجشنبه 16 شهریورماه در دماوند برگزار خواهد شد. در این آیین، یاد شهیدان جهانگیر قربانی، محمدحسن بصیری، آیت‌الله حاجی و امامقلی رستمعلی گرامی داشته خواهد شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حمید آقایی به عنوان سخنران حضور خواهد داشت و مداح اهل بیت حاج قاسم رضایی به اجرای برنامه خواهد پرداخت. بخشی از این مراسم نیز به شهید محسن حججی و شهید مهدی حسینی اختصاص خواهد یافت و در آن یاد و هدف شهدای مدافع حرم، مدنظر قرار خواهد گرفت.

این مراسم به مدد شورای اسلامی، دهیاری و پایگاه بسیح حضرت جواد(ع)، بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم به دماوند، روستای دهنار، مسجد امام حسن(ع) مراجعه کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.