ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 42983
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۳۹
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
فرهنگ سازش با دشمن نتیجه دور شدن از فرهنگ شهادت است

فرهنگ سازش با دشمن نتیجه دور شدن از فرهنگ شهادت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز، خلیل موحدی در مراسم تشییع و بزرگداشت شهدای گمنام در شاندیز ضمن اشاره به لزوم شناخت جایگاه شهید گفت: بر اساس احادیث، بالاتر از شهادت هیچ خوبی وجود ندارد و اگر کسی می خواهد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز، خلیل موحدی در مراسم تشییع و بزرگداشت شهدای گمنام در شاندیز ضمن اشاره به لزوم شناخت جایگاه شهید گفت: بر اساس احادیث، بالاتر از شهادت هیچ خوبی وجود ندارد و اگر کسی می خواهد کمال زیبایی را درک کند بایستی طلب شهادت کند.

 

وی افزود: کسی اگر از گناه فاصله گرفت گوهر وجودش لایق پروردگار و تبدیل به عنصر الهی و اثرگذار می شود.

 

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا جانشان را خالصانه تقدیم راه خدا کردند، اظهار کرد: دشمن قصد دارد ملت را از فرهنگ شهید و شهادت دور نگه دارد چراکه به تعبیر امام خمینی(ره) ملت همراه با فرهنگ شهید هرگز شکست ندارد.

 

وی افزود: باتوجه به ساخت پیشرفته ترین سلاح ها توسط استکبار جهانی، باید گفت که هیچ سلاحی برای ترساندن معتقدین به تفکر شهادت وجود ندارد.

 

موحدی گفت: اگر فرهنگ شهادت از کشوری دور شد در عوض فرهنگ سازش با دشمن جای آن را خواهد گرفت.

 

وی ضمن تأکید بر آشنایی نسل جوان با این فرهنگ متبرک و عظیم افزود: امروز دشمن برای ابتلای جوانان به آلودگی ها، نحله های انحرافی و مفاسد اخلاقی هزینه می کند لذا تا شهدا برای این ملت ارزش و جایگاه خاص دارند دشمن اهدافش محقق نخواهد شد.

 

عضو سابق شورای شهر مشهد مقدس با اشاره به اهمیت گرامی دانستن و ترویج یاد ونام شهدا تصریح کرد: باید با فناوری راهیان نور جای جای کشور از عطر شهید پر شود.

 

وی با اشاره به تلاش عده ای برای خاموش کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه و ریشه کن شدن نگاه مقاومت، افزود: حضور شهدا به عنوان حجت های خداوند برای هدایت جامعه مؤمنین امروز عنایت الهی است؛ امروز سمبل شهدای مدافع حرم شهید حججی شد.

 

موحدی گفت: امروز یک شهید سر بریده 25 ساله با فریاد معنویت تمام اباطیل را پاره کرد لذا این شهید برای همگان فرهنگ ساز شد.

 

وی افزود: سرمایه خون شهدا به دست ما  مردم داده شده است و نباید برای تکرار کربلاها و تسلط دشمن در توجه به این موضوع کوتاهی و غفلت داشته باشیم.

 

این راوی دفاع مقدس اظهار کرد: امروز تمام دنیا چشم به جمهوری اسلامی دوخته و مأموریت مجاهدان در راه خدا تمام نشده است و به تعبیر امام خامنه ای انقلاب و رسالت انقلابی تا ظهور امام زمان(عج) ادامه دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.