ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 42986
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۳۹
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :

یادواره ۳۶ شهید کارمند دامغان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از سمنان،حجت الاسلام سید محمد حسینیان،امام جمعه دامغان، 7 شهریور در یادواره ۳۶ شهید کارمند دامغان به میزبانی سالن همایش های اداره بهزیستی این شهرستان با بیان اینکه شهدا با شهادت خود به ملت ما عزت و اقتدار هدیه دادند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از سمنان،حجت الاسلام سید محمد حسینیان،امام جمعه دامغان، 7 شهریور در یادواره ۳۶ شهید کارمند دامغان به میزبانی سالن همایش های اداره بهزیستی این شهرستان با بیان اینکه شهدا با شهادت خود به ملت ما عزت و اقتدار هدیه دادند و ما نیز وظیفه داریم راه، سیره و روش ایشان را ادامه دهیم،گفت: مسئولیت خون شهدا در دست ما است چرا که شهدا گواه اعمال ما هستند.
وی ادامه داد: شهید ذریه طیبه است لذا باید بدانیم که ایشان همیشه ناظر بر اعمال ما هستند پس خطاب ما به مسئولان این است که زمینه خدمت به مردم را برای خشنودی شهدا و تداوم راهشان فراهم کنید.
امام جمعه دامغان با بیان اینکه باید آرمان های شهدای والامقام را حفظ کرد، یاداور شد: با حفظ و حراست از آرمان های شهدا می توانیم از آرمان های رفیع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و پاسداری کنیم.
حسینیان با بیان اینکه با شرافت ترین نوع مرگ شهادت است و باید دعا کنیم خداوند توفیق شهادت را به همه ما عطا کند، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر راهی را رفتند که در آن اخلاص عمل و خدمت به مردم در چارچوب ولایتمداری الگو بود لیکن امروز این افراد باید سرمشق ما باشند.
به گفته وی؛ امروز دشمنان کانون خانواده ما را مورد هدف قرار دادند و ما باید تلاش کنیم نسبت به عهد و پیمانی که با خدا بسته ایم ثابت قدم و استوار و در مسیر مبانی دینی و اعتقادی گام برداریم.
امام جمعه دامغان افزود: یکی از وظایف و رسالت های کارکنان دولت در دستگاه های اجرایی این است که با ارباب رجوع خوش رفتار باشند و نگذارند مراجعه کنندگان نا امید شوند.
گفتنی است؛ شهرستان دامغان ۶۳۰ شهید، یک هزار و ۶۰۰ جانباز و ۳۳ آزاده سرافراز دارد.
منبع: خبرگزاری مهر

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.