ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43057
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۴۳
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
۵۰ درصد از «العیاضیه» در تلعفر آزاد شد

۵۰ درصد از «العیاضیه» در تلعفر آزاد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سومریه نیوز، پیشروی های نیروهای عراقی در نبرد با تکفیریها در العیاضیه همچنان ادامه دارد. بر اساس این گزارش، در ادامه این پیشروی ها، نیروهای عراقی موفق شدند ۵۰ درصد العیاضیه را آزاد کنند. درهمین ارتباط، شاکر جودت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سومریه نیوز، پیشروی های نیروهای عراقی در نبرد با تکفیریها در العیاضیه همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، در ادامه این پیشروی ها، نیروهای عراقی موفق شدند ۵۰ درصد العیاضیه را آزاد کنند.

درهمین ارتباط، شاکر جودت فرمانده پلیس فدرال عراق با اشاره به تداوم پیشروی نیروهای پلیس فدرال در العیاضیه از سه محور، تصریح کرد که تاکنون ۵۰ درصد این ناحیه از دست گروه تروریستی داعش بازپس گرفته شده است.

وی همچنین از استقرار نیروهای پشتیبانی و واحدهای تک تیرانداز نیروهای پلیس فدرال در ارتفاعات ساسان و برخی ساختمان ها خبر داد و گفت که نیروهای پلیس فدرال موشک باران مواضع داعش را تشدید کرده اند.

گفتنی است، حیدر العبادی نخست وزیر عراق پیشتر تاکید کرده بود: ما نمی خواهیم داعش را مهار کنیم بلکه می خواهیم این گروه تروریستی را نابود کنیم آنها تنها دو گزینه پیش رو دارند یا تسلیم شوند یا بمیرند. وی در ادامه تحقق پیروزی بزرگ در تلعفر را تبریک گفته و تاکید کرد که به زودی عراقی ها شاهد از بین رفتن داعش خواهند بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.