ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43118
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۴۳
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
پروژه انتقال خط راه آهن مهمترین تحولی است که در ایذه انجام خواهد شد

پروژه انتقال خط راه آهن مهمترین تحولی است که در ایذه انجام خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار برنا از ایذه، محسن بیرانوند در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهید رجایی و شهید باهنر اظهار کرد: انشالله مسئولین نظام در راستای خدمتگذاری صادقانه به مردم رهروان خوبی برای دو شهید والامقام باشند و راه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار برنا از ایذه، محسن بیرانوند در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهید رجایی و شهید باهنر اظهار کرد: انشالله مسئولین نظام در راستای خدمتگذاری صادقانه به مردم رهروان خوبی برای دو شهید والامقام باشند و راه آنها را ادامه دهند.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد دولت یازدهم افزود: دولت یازدهم در حوزه های مختلف تلاش های زیادی داشت که می توان به اقدامات در زمینه توسعه، سیاست خارجی و سیاست بین المللی، در زمینه تنش زدایی با کشورهای منطقه، برطرف کردن معضل تحریم ها، بحث هسته ای، اقدامات خوب در حوزه بهداشت و درمان و حوزه اقتصادی اشاره کرد که انشالله در دولت دوازدهم خدمات بهتری ارائه شود.

بیرانوند با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حال انجام گرفتن برای ایذه است، عنوان کرد: بحث انتقال آب از کارون سه که مصوب هیئت دولت شد در حال طی کردن مراحل خود است هر چند باید به این موضوع اشاره کرد که این پروژه مهم در حیطه اختیارات دولت و سازمان مدیریت برنامه ریزی است که مطالبه ما مسئولین و مردم این است که این پروژه انتقال آب زودتر کلید بخورد و مردم را نسبت به آینده خوشحال و امیدوار کند.

فرماندار ایذه در مورد پروژه های در دست اقدام در حوزه راه گفت: در حوزه راه چندین پروژه در دست اقدام است از جمله چهار بانده شدن محور ایذه به اهواز و همچنین آزادراه اهواز به لردگان که از جمله پروژه های دولت هستند.

عالی ترین نماینده دولت در ایذه پروژه خط راه آهن در ایذه را به عنوان یکی از مهمترین تحول در این شهرستان دانست و گفت: انتقال خط راه آهن که از ایذه عبور خواهد کرد جزء اقتصادی ترین پروژه های دولت است که این مهمترین تحولی است که در ایذه انجام خواهد شد که در دست انجام است و انشالله به زودی عملیاتی شود.

بیرانوند در ادامه گفت: شهرستان ایذه در بحث زیرساخت ها ضعف‌های زیادی داشته و بیشترین بودجه در این بخش ها هزینه می‌شود.

وی بیان‌کرد: مکان پست ۱۳۲ ولت برق در شهرک صنعتی مشخص شده است که به زودی به همراه ایستگاه میانگران کلنگ زنی خواهد‌شد.

فرماندار ایذه در پایان اضافه‌کرد: یک شرکت آلمانی جهت انجام مطالعات احداث نیروگاه خورشیدی و بادی در ایذه حضور یافته که درصورت مثبت بودن مطالعات و احداث این پروژه، برای حداقل ۱۰۰ نفر اشتغال زایی مستقیم خواهیم داشت.

در ادامه روسای ادارات ایذه از جمله رمضان عالیپور معاون آموزش و پرورش، سیاوش ایگدر رئیس بنیاد مسکن، مازیار حسن زاده کیانی، هنرمندیان رئیس جهاد کشاورزی، بابک کاووسی رئیس اداره راه و شهرسازی، رضا رحیمی رئیس اداره آب روستایی که در نشست خبری حضور داشتند به تشریح عملکرد ادارات خود پرداختند.

خبرنگار: فیروز بیگلری

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.