ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 43124
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۵۰
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
توسعه استراتژیک ایران تا کنار مدیترانه و عمق باب‌المندب است

توسعه استراتژیک ایران تا کنار مدیترانه و عمق باب‌المندب است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد علی آسودی، در یادواره شهدای مدافع حرم همراه با گرامیداشت یاد دولتمردان شهید رجایی و باهنر و پاسداشت پاسدار شهید سرجدا محسن حججی در دارالمومنین کاشان گفت:د ر کنار تجلیل و تکریم شهدا تجزیه و تحلیل فرهنگ مقاومت و شهادت و دستاورد های […]

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد علی آسودی، در یادواره شهدای مدافع حرم همراه با گرامیداشت یاد دولتمردان شهید رجایی و باهنر و پاسداشت پاسدار شهید سرجدا محسن حججی در دارالمومنین کاشان گفت:د ر کنار تجلیل و تکریم شهدا تجزیه و تحلیل فرهنگ مقاومت و شهادت و دستاورد های آن مهم‌تر و ضروری است.

وی، باتاکید بر لزوم بیان تجزیه و تحلیل فرهنگ مقاومت و شهادت و دستاورد های آن برای خنثی‌سازی بعضی حرف‌های ناآگاهانه برخی افرادافزود : توسعه استراتژیک ایران تا کنار مدیترانه و عمق باب‌المندب، مقاومت مردمی در بلاد اسلامی سوریه، عراق، لبنان، فلسطین و یمن، کاهش و ضعیف‌تر شدن قدرت آمریکا، شکست اسرائیل در جنگ‌های 33 روزه در لبنان، نبرد 22 روزه غزه، نبرد 8 روزه و 51 روزه و ترس و هراس اسرائیل از ایران دستاوردهای فرهنگ مقاومت و شهادت در ایران است.

وی، با اشاره به اینکه آمریکا دو هدف زدن عمق استراتژیک ایران و بازسازی اسرائیل پس از شکست‌هایش در جنگ با حزب‌الله لبنان و نبرد فلسطین (جنگ‌های 33 روزه در لبنان، نبرد 22 روزه غزه، نبرد 8 روزه و 51 روزه) گفت :آمریکا از سال 1999 تا سال 2014 در هفت جنگ نیابتی به‌راه‌انداخته با تربیت عوامل ترویست جانی خود به اسم و ظاهر مسلمان و به نام داعش هفت شکست مفتضحانه و پی درپی در جنگ کویت علیه عراق، افغانستان به بهانه حمله طالبان به برج های دوقلو که البته معلوم شد کار خود آمریکایی‌ها بوده‌است، اشغال عراق و سرنگونی صدام به بهانه داشتن سلاح غیرمتعارف صدام، جنگ‌های 33 روزه در لبنان، نبرد 22 روزه غزه، نبرد 8 روزه و 51 روزه خحواست تا این دو هد ف را محقق کند .

به‌گفته‌وی، آمریکایی‌ها می‌دانند انقلاب اسلامی تا کنار مدیترانه و عمق باب‌المندب پیش رفته‌است و ایران توسعه استراتژیک ایران است بنابراین هدفش را زدن عمق استراتژیک ایران قرارداده‌است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار آسودی، با اشاره به اینکه سوریه سرپل عمق استراتژیک ایران است گفت: البته جنگیدن و جا افتادن فرهنگ مقاومت و شهادت هزینه دارد اما ما نباید بگذاریم این دستاورد و هزینه‌ای که با خون جوانان امضا شده‌است پایمال شود.

وی، تشکیل حشد الشعبی د ر عراق، حضور نیروهای مردمی در جنگ سوریه و همکاری با ارتش آن، حزب الله لبنان، لشگر فاطمیون از برادران افغان، حیدریون از عراق و زینبیون، حضور نیروهای یمن علیه حملات سعو دی همه و همه دستاورد فرهنگ مقاومت و در مقابله در برابر فتنه‌گری‌های آمریکا است.

به‌گفته‌وی، تربیت و سازمان‌دهی 15 تا 20 هزار نیروی داعشی از 80 کشور دنیا در ترکیه از سعودی، تونس، مغرب، فرانسه و دیگر کشورها همه و همه برای زد ن عمق استراتژیک ایران و بازسازی اسرائیل در حاشیه پس از شکست‌های مفتضحانه این رژیم غاصب و ترس از فرهنگ مقاومت و شهادت ایران است.

مشاور عالی فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه، با تاکید بر اینکه ما نباید ط لبکار اظهارداشت:اگر جوانان به سوریه نمی رفتند امروز داعش در کاشان و تهران بودند و ما امنیت نداشتیم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار آسودی، در پایان با تاکید بر قدرت بی نظیر دفاعی و امنیتی ایران در دنیا افزود: متاسفانه ما در حوزه فرهنگی و اقتصادی عقب‌ماندگی داریم که با اتکا به راهکار اقتصاد مقاومتی، جلوگیری از رانت‌خواری و دزدی می‌توان چرخ اقتصاد را به رونق انداخت.

وی، تحقق 12 راهکار راهبردی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری را از مسوولان و الگوبرداری از شهیدان رجایی و باهنر را از دولتمران خواستارشد و گفت:باید ایستادگی را از شهدا یاد بگیریم و فقر و بیکاری و مشکلات اقتصادی را از بین برد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار آسودی، در پایان با تاکید بر اینکه شهدا سر دادند که سر رهبری و مردم به سلامت باشد گفت: محسن حججی نیز در جریان عوامل تروریست آمریکا به شهادت رسید.

وی، با اظهار مسرت از اینکه پیکر شهید حججی در حال مبادله و بازگشت به وطن و آغوش خانواده است تصریح‌کرد:پیکر شهید حججی حجت خدا شده‌است.

شایان ذکر است: یادواره شهدای مدافع حرم همراه با شعار« ما را ز سر بریده می‌ترسانند» و گرامیداشت یاد دولتمردان شهید رجایی و باهنر و پاسداشت پاسدار شهید سرجدا محسن حججی به همت پایگاه و مسجد حضرت علی اصغر(ع) کاشان واقع در بلوار نماز تقاطع خیابان امام خمینی و همکاری شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با حضور گسترده اقشار مردم بویژه جانبازان و ایثارگران و جامعه کارگری در این شهرستان برگزارشد.
تلاوت کلام الله مجید توسط محمد جواد نصیری قاری بین‌المللی، سخنرانی سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد علی آسودی، مشاور عالی فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه ، اجرای گروه بین‌المللی همخوانی جانبازان قمر بنی‌هاشم(ع)، خوش‌آمدگویی سلیمانی فرمانده بسیج کارگری و شعرخوانی حدیثه رضوانی تبار در شان و منزلت شهدای مدافع حرم از برنامه‌های این یادواره بود .

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.