ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43134
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۵۶
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
دبیرکل بنیاد هابیلیان: الزام به پیگرد جرایم تروریست‌ها در دستور کارمجلس و قوه قضاییه  قرارگیرد

دبیرکل بنیاد هابیلیان: الزام به پیگرد جرایم تروریست‌ها در دستور کارمجلس و قوه قضاییه قرارگیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد در در همایش «ایران قربانی تروریسم؛ از منافقین تا داعش» که در محل تالار مشروطه مجلس برگزار شد، اظهار کرد: شهدای واقعه تروریستی 17 خرداد حرم امام (ره) و مجلس اولین شهدایی نیستند که به دست تروریست‌ها به شهادت رسیدند. جمهوری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد در در همایش «ایران قربانی تروریسم؛ از منافقین تا داعش» که در محل تالار مشروطه مجلس برگزار شد، اظهار کرد: شهدای واقعه تروریستی 17 خرداد حرم امام (ره) و مجلس اولین شهدایی نیستند که به دست تروریست‌ها به شهادت رسیدند. جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تاکنون با مشکل ترور دست به گریبان بوده و 17 هزار نفر از اقشار مختلف توسط گروهک‌های تروریستی در کشور به شهادت رسیدند. ما شاهد قساوت‌های داعش، کمله،‌ دموکرات و انجام عملیات‌های انتحاری، بمب‌گذاری و ترورهای کور گروهک‌های مختلف از جمله جندالشیطان بوده‌ایم.

وی افزود: 36 سال قبل منافقین به نیت تصرف مجلس و مراکز حساس شورش کردند و بارها برای بمب‌گذاری اقدام کردند. این بار داعش در اقدامی ناکام تلاش کرد با حمله به حرم امام و مجلس آرزوی آنها را برآورده کند اما نه 36 سال قبل و نه امروز صدایی از دنیا در محکومیت این حوادث تروریستی بر نخواست و طنز تلخ این است که کشور ما از سوی حامیان تروریسم به حمایت از تروریسم متهم می‌شود.

دبیرکل بنیاد هابیلیان اضافه کرد: مدعیان حقوق بشر چشم بر جنایت تروریست‌ها می‌بندند و خود مدافع تروریست‌های مزدور صدام می شوند. در این شرایط نباید سراغ عدالت را از دنیا گرفت. تروریسم در کشور ما و منطقه ریشه خارجی داشته و دارد و جمهوری اسلامی حق دارد پاسخ کوبنده به تروریست‌ها بدهد و منتظر اجرای عدالت از سوی حامیان تروریست‌ها نباشد. ایران با حملات موشکی به تروریست‌ها فهماند باید دست و پایشان را جمع کنند و پاسخی در خور شان ملت به آنها داد که پایشان را فراتر از حدودشان نگذارند.

وی در ادامه تصریح کرد: از مجلس و قوه قضاییه می‌خواهیم الزام دولت و قوه قضاییه به پیگرد جرایم تروریست‌ها را در دستور کار قرار دهند. همچنین از تصویب لایحه اخیر در مجلس که حامیان گروهک داعش را تحت تعقیب قرار می‌دهد تشکر می‌کنیم ولی حداقل انتظار این است که رسیدگی به جنایات صورت گرفته از ابتدای انقلاب رسما و مقتدرانه پیگیری شود.

هاشمی‌نژاد در پایان گفت: از هنرمندان، صاحبان قلم و اصحاب رسانه می‌خواهیم به تهدیدات تروریستی به عنوان یک مساله ملی نگاه کنند و هزینه و خسارت ملت در تروریسم را به تصویر بکشند و اجازه ندهند حافظه تاریخی ما پاک شود و نسل جدید قربانی تروریست‌های نقاب‌ زده شود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.