ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43177
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۴۷
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
تروریسم اهرم آمریکایی ها در منطقه برای پیشبرد سیاست های آن هاست/به زودی سوریه نیز مانند لبنان و عراق به کلی از شر تروریست ها آزاد می شود

تروریسم اهرم آمریکایی ها در منطقه برای پیشبرد سیاست های آن هاست/به زودی سوریه نیز مانند لبنان و عراق به کلی از شر تروریست ها آزاد می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قناد باشی در گفت و گو با خبرنگار بوتیا نیوز در رابطه با نامگذاری 8 شهریور با عنوان روز مبارزه با تروریسم اظهار کرد:  اگر به ابتدای گسترش حرکت های تروریستی در منطقه خاور میانه برگردیم و شرایط […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قناد باشی در گفت و گو با خبرنگار بوتیا نیوز در رابطه با نامگذاری 8 شهریور با عنوان روز مبارزه با تروریسم اظهار کرد:  اگر به ابتدای گسترش حرکت های تروریستی در منطقه خاور میانه برگردیم و شرایط پیدایش القاعده و سپس داعش را بررسی کنیم به همزمانی بین شعارهای ضدتروریستی آمریکا و پیدایش و تقویت دامنه حرکت های تروریستی می رسیم.

کارشناس ارشد مسائل منطقه افزود: این یک نشانه روشن است که آمریکایی ها به دلیل اینکه همه اهرم های تاثیر گذار خودشان را در منطقه ما از دست داده بودند از تروریسم استفاده کردند و برا اینکه متهم نشوند شعار مبارزه با تروریسم را برای خودشان انتخاب کردند.

قناد باشی تصریح کرد: لذا هم زمانی شعارهای آمریکایی مبنی بر ضرورت مبارزه با تروریسم و گسترش دامنه فعالیت های تروریستی نشان دهنده ارتباط روشنی بین مقامات آمریکایی و نیروهای توریستی است .

وی تروریسم را اهرمی در دست آمریکایی ها دانست و گفت: آمریکایی ها زا تروریسم برای پیشبرد سیاست های خود استفاده کردند چرا که رسانه های آن ها دیگر اعتباری در دنیا ندارند و نظامیان آن ها نیز با شکستی که در عراق و افغانستان خوردند نمی توانستند کاری از پیش ببرند و سیاسیون آن ها نیز در پیدایش احزاب غربگرا در جهان اسلام شکست خوردند.

این کارشناس ارشد مسائل منطقه ادامه داد:  لذا از اهرم تروریسم برای تخریب چهره اسلام و محبوبیت انقلاب اسلامی در جهان استفاده کردند و تروریسم را به وجود آوردند؛ آن هم در اطراف کشوری که مرکزیت یک حرکت انقلابی و خود قربانی تروریست بود و هزار نفر را از افرادی که ارزشمند بود را به واسطه تروریسم از دست داده بود.

قناد باشی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران هم رئیس قوه، هم رئیس جمهور و نمایندگان مجلس و بسیاری از افراد نظامی و مذهبی و ارزشمند خود را به واسطه تروریسم از دست داد لذا تجارب خوبی را در مبارزه با تروریسم داشت ولی آمریکایی ها یک مبارزه دروغین را با تروریسم ها آغاز کردند .

وی عنوان کرد: در واقع آمریکایی ها گروه های مبارزی که با اشغالگری مبارزه می کردند تروریسم نامیدند و کسانی که مردم را می کشتند و ترور می کردند آن ها را گروه های میانه رو مشروع معرفی کردند یعنی حرکت غرب در پیدایش تروریسم مبتنی بر تعریف دو گانه ای از تروریسم خوب و بد بود.

کارشناس ارشد مسائل منطقه به اسناد در اختیار جهان اسلام مبنی بر نقش آمریکا در پیدایش القاعده  اشاره کرد و افزود: یکی از ان ها صحبت های نخست وزیر فقید پاکستان است که اشاره کرد که آمریکا و انگلستان در پیدایش القاعده نقش داشتند و دیگری اعترافات خانم کلینتون است که گفت ما خودمان داعشی ها را به وجود آوردیم.

قناد باشی در ادامه مطرح کرد: تصاویری که نشان می دهد هواپیماهای آمریکایی بر فراز عراق و سوریه به صورت مخفیانه سلاح هایی را در اختیار گروه های داعشی قرار می دهند و یا خرید نفت از داعش در سوریه یا خریداری اشیای عتیقه بسیار گران قیمتی که از موزه های عراق و سوریه دزدیده شده بود نشانه های روشن نقش آمریکایی ها در پیدایش تروریسم و حمایت از آن هاست.

وی تشریح کرد: در واقع آمریکایی ها برای تاثیر گذاری و پیشبرد سیاست های شان از تروریسم اتفاده کردند لذا آن ها به جای احزاب ملی و لیبرال به گروه های تروریستی متوسل شوند و از 80 کشور جهان افرادی را فریب داده و این حرکت تروریستی را برای تضعیف جهان اسلام فراهم کردند.

این کارشناس مسائل منطقه تصریح کرد: در این این مقطع که از مبارزه با تروریسم صحبت می کنیم یک مقطع مبارکی از نظر موفقیت کشورهای درگیر در از بین بردن داعش است و در واقع در آستانه آغاز دوران پسا داعش هستیم و روز گذشته اخرین سنگر های داعش در عراق فرو ریخت.

قناد باشی خاطر نشان کرد:  چند ورز پیش هم سید حسن نصرالله اعلام کرد که لبنان به کلی از شر تروریسم آزاد شده است و این دو پیروزی در واقع مدیون فداکاری های افرادی است که منجر به حذف تروریست ها در عراق و لبنان شد و سوریه هم در شرف آزادی کامل است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.