ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43179
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۵۵
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
روحیه بسیجی موجب رشد و نجات کشور از بحران‌های مختلف می‌شود

روحیه بسیجی موجب رشد و نجات کشور از بحران‌های مختلف می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایسنا، سردار محمود معین‌پور در همایش بزرگداشت روز قشر بسیج کارمندی که امروز (چهارشنبه هشتم شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در قشر بسیج کارمندی در محور مقاومت، 16 شهید در کشور وجود دارد. از این تعداد پنج شهید جزو شهدای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایسنا، سردار محمود معین‌پور در همایش بزرگداشت روز قشر بسیج کارمندی که امروز (چهارشنبه هشتم شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در قشر بسیج کارمندی در محور مقاومت، 16 شهید در کشور وجود دارد. از این تعداد پنج شهید جزو شهدای خوزستان هستند در حالی که تهران با تمام بزرگی خود تنها سه شهید دارد. همچنین سه نفر از شهدای خوزستان مربوط به یکی از حوزه‌های بسیار مهم ما به نام تندگویان هستند.

وی افزود: اولین شهید دولت در دفاع مقدس، بخشدار هویزه بود. اولین شهید دولت در محور مقاومت نیز سیدمهدی موسوی بود. تمام اقشار مردم خوزستان با بصیرت، آگاهی، شناخت خاص و درایتی که با درک صحیح انقلاب اسلامی دارند، همیشه جزو پیشقراولان دفاع از انقلاب بودند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد: اگر بخواهیم یکی از سال‌های سخت انقلاب اسلامی در طول این 40 سال را نام ببریم، بی‌شک سال 60 یکی از آن سال‌ها است، در آن سال اتفاقاتی افتاد که هر کدام به تنهایی می‌توانست یک دولت را سرگون کند. در وهله اول جنگ تحمیلی شروع شده بود. مسعود رجوی و همراهان او در این سال اعلام کردند که مبارزه مسلحانه می‌کنند و در کوچه و بازار بسیاری از مردم از جمله حزب‌اللهی‌ها را ترور کردند.

معین‌پور ادامه داد: در این سال دو حادثه مهم وجود داشت؛ یکی انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی بود که به شهادت شهید بهشتی منجر شد. حادثه دیگر نیز به شهادت شهید باهنر و شهید رجایی منتهی شد. همچنین در این سال شاهد عزل رئیس جمهور از ریاست کل قوا و رأی عدم کفایت مجلس به رئیس جمهور وقت بودیم.

وی تصریح کرد: هشتم شهریور روز مبارزه با تروریست نیز هست. ما باید این وقایع را بازگو کنیم. وقتی ما را به تروریست بودن متهم می‌کنند، باید بدانند که ما خودمان جزو کشورهایی بودیم که قربانی تروریست هستیم. هیچ کشوری به اندازه ما قربانی تروریست نبوده است زیرا انقلاب اسلامی در خاورمیانه شکل پیدا کرده بود و استکبار غلام حلقه به گوش خود در منطقه را از دست داده بود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: تمام آنچه که داریم را به امام خمینی(ره) و تمام کسانی که در راه انقلاب فعالیت کردند مدیون هستیم. این روحیه بسیجی است که موجب حرکت، سازندگی، رشد، پویایی و نجات کشور از بحران‌های مختلف خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.