ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43205
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۲۶
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
وزارت صنعت و معدن بیش از 8 هزار ایثارگر دارد

وزارت صنعت و معدن بیش از 8 هزار ایثارگر دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی یزدانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در همایش تجلیل از مقام شامخ شهید سید مهدی موسوی نخستین شهید مدافع حرم دولت اظهار داشت: توفیق بزرگی نصیب بنده شد که در این جمع که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی یزدانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در همایش تجلیل از مقام شامخ شهید سید مهدی موسوی نخستین شهید مدافع حرم دولت اظهار داشت: توفیق بزرگی نصیب بنده شد که در این جمع که برای بزرگداشت مقام شهدا گرد هم آمدند حضور یابم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید مهدی موسوی، نخستین شهید مدافع حرم دولت بیان کرد: شهید موسوی جوانی مخلص، فداکار، مومن، ساده زیست، پرتلاش و مردمی بود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ولایتمداری و ایثارگری را دو ویژگی دیگر شهید سید مهدی موسوی عنوان کرد و گفت: این جوان خوزستانی در آغاز زندگی خود در جوانی در مسیر دفاع از دین، مکتب و حرم اهل بیت(ع) گام نهاد و خانه و کاشانه خود را رها کرد تا در کشور دیگری از مرزهای ایران اسلامی دفاع کند.

کار خیر شهید سید مهدی موسوی

وی تصریح کرد: اگر امثال شهید موسوی‌ها و شهدای مدافع حرم به دفاع نمی‌پرداختند الان باید در شهرهای کشور خودمان با داعش و تکفیری‌ها می‌‎جنگیدیم.

یزدانی با تاکید بر این نکته که شهید موسوی از بدنه اجرایی کارکنان دولت به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی پرداخت بیان کرد: مومن بودن و صادق بودن دو ویژگی مهمی است که سبب شد نام شهید موسوی‌ها برای همیشه جاودان شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دغدغه‌های شهید سید مهدی موسوی خاطرنشان کرد: این شهید عزیز که در صنعت، معدن و تجارت خوزستان مشغول فعالیت بود دغدغه تسریع در حل مشکلات مردم در کمترین زمان ممکن را داشت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه به بیان خاطره‌ای از زبان برادر شهید موسوی پرداخت و خاطرنشان کرد: این شهید از نظر مادی مالی نداشت ولی همواره می‌گفت که ای کاش اموالی داشتم تا در کار خیر و گره گشایی از مردم صرف می‌کردم.

وی کار خیر شهید سید مهدی موسوی را گره گشایی از کار مردم در محل کار خود توصیف کرد و ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب همه دولتمردان را به قرآن و دعا توصیه کردند این شهید عزیز نیز در این مسیر بود و با قرآن انس داشت.

ضرورت تقویت روحیه جهادی در بین کارکنان دولت

یزدانی در ادامه سخنان خود در اهواز به دیدار مسئولان دولت با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: ایشان در سخنان خود بر تقویت روحیه جهادی در بین همه کارکنان دولت دوازدهم تاکید کردند.

وی اضافه کرد: داشتن نیت الهی، نیت خدمت به بندگان خدا و حل مشکلات مردم از دیگر توصیه‌های رهبر انقلاب به دولتمردان بود که باید از خصیصه‌های اعضای دولت باشد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اجرای اقتصاد مقاومتی را از سیاست‌های مهم دولت دانست و در همین ارتباط توضیح داد: باید در عمل این کار را اجرا کنیم زیرا اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی فقط نصب بنر و برگزاری همایش نیست.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت بیش از 8 هزار ایثارگر دارد که در تعدادی از آن در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم به شهادت رسیدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.