ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43207
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۲۶
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
حل مشکل بیکاری و فقر فقط بر عهده یک وزارتخانه نیست

حل مشکل بیکاری و فقر فقط بر عهده یک وزارتخانه نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، علی یزدانی در همایش بزرگداشت روز قشر بسیج کارمندی که امروز (چهارشنبه هشتم شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به شهادت شهید رجایی و شهید باهنر اظهار کرد: مقام معظم رهبری در جایی گفته بودند با وجود اینکه شهید باهنر و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، علی یزدانی در همایش بزرگداشت روز قشر بسیج کارمندی که امروز (چهارشنبه هشتم شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به شهادت شهید رجایی و شهید باهنر اظهار کرد: مقام معظم رهبری در جایی گفته بودند با وجود اینکه شهید باهنر و شهید رجایی، عمر طولانی برای کارهای اجرایی نداشتند، اما مردم از آنها به نیکی یاد می‌کنند. ایشان در جای دیگری نیز فرموده بودند، این روحیه جهادی شهدا باید در تمام کارکنان و مدیران وجود داشته باشد. باید با روحیه جهادی، تلاش خود را مضاعف کنند و خستگی‌ناپذیر فعالیت کنند.

وی افزود: دلیل اینکه نام این افراد ماندگار شد، خلقیات شخصیتی و مدیریتی یعنی انقلابی، مؤمن و صادق بودن این افراد است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بنا به گفته مقام معظم رهبری، شهدای مدافع حرم از اولیاءالله هستند و شاید هیچ یک از ما زمانی که در ادارات کنار آنها فعالیت داشتیم، چنین احساسی نسبت به این شهدا نداشتیم. شهید موسوی در زمان فعالیت خود در سازمان صنعت، معدن و تجارت، یک کارمند مردم‌دار بود که دغدغه حل مشکلات مردم در کمترین زمان ممکن را داشت.

یزدانی ادامه داد: او هرچند از نظر مادی، مالی نداشت اما همواره می‌گفت کاش اموالی داشتم و به واسطه آن کارهای خیر انجام می‌دادم. یکی از کارهای خوب این شهید، سرعت دادن به کار مردم بود.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در جای دیگری می‌فرمایند که داشتن نیت الهی و توجه به خلق خدا و حل مشکلات آنها باید یکی از خصیصه‌های کارمندان دولت باشد. این خدمت‌رسانی فرصت کمی نیست که در اختیار ما قرار گرفته است. رفع مشکلات مردم یکی از نعمت‌های الهی است که در اختیار همه نیست و باید قدر آن را بدانیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: ایشان حتی خواسته‌اند این انقلابی بودن و جهادی عمل کردن و خستگی ناپذیر بودن بدون چشمداشت را در انتخاب همکاران و مدیران مورد توجه قرار دهیم. هدف از برگزاری این نشست‌ها علاوه بر طرح کردن نام شهدا، باید این مسائل نیز باشد. همه ما باید به عنوان راهروان خط رهبری نه تنها در حرف بلکه در عمل این گونه عمل کنیم.

یزدانی گفت: در چارچوب اقتصاد مقاومتی، اجرای این سیاست‌ها صرفا به نصب یک بنر و برگزاری یک همایش نیست. سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سال 95 و 96 به طور خاص مورد توجه دولت قرار گرفته است. بخشی از این برنامه‌ها در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد. رهبری فرمودند اجرای این سیاست‌ها تنها به عهده چند وزارتخانه نیست و همه دستگاه‌ها باید به میدان بیایند و در حوزه اشتغال به عنوان اولویت اول کشور کار کنند.

وی ادامه داد: تولید، اشتغال، حل مشکل بیکاری و فقر در کشور صرفاً بر عهده وزارتخانه نیست. تحقق این اهداف اقتصاد مقاومتی بر عهده همه ارکان نظام است. روحانیت، ائمه جمعه، اصحاب رسانه، و مردم باید در جهت تحقق این سیاست‌ها گام بردارند. مردم با استفاده از محصولات تولید داخل می‌توانند در این راه به ما کمک کنند. روحانیون و ائمه جمعه با ایجاد روحیه نشاط و فراخواندن مردم به استفاده از محصولات تولید داخل و ایجاد ثروت فعالیت کنند. برای کم کردن فاصله طبقاتی و ایجاد  روحیه تولید و اشتغال همه باید با هم فعالیت کنیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت، بیش از 8010 ایثارگر در مجموع وزارتخانه و واحدهای تابعه حضور دارند که یا شاغل هستند یا به شهادت رسیده‌اند. بیش از 300 شهید، بیش از 800  فرزند شهید، بیش از یک هزار و 576 جانباز و 200 آزاده در مجموعه وزارتخانه وجود دارند. بقیه نیز همسران شهدا، فرزندان جانبازان و … هستند که بسیاری از آنها در زمان جنگ تحمیلی که مهد آن در خوزستان بود، با تمام قوا در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.