ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43253
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :

خانه سینما هیچ‌گاه از یاد شهدا غافل نبوده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، منوچهر شاهسواری، مدیرعامل خانه سینما در نشستی خبری که امروز 8 شهریورماه، در سالن سیف‌الله داد، واقع در خانه سینما برگزار شد، اظهار کرد: علاقمندیم تا تمام صنوف براساس معیارهای که تشخیص می‌دهند عمل کنند تا شاهد رشد کمی و کیفی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، منوچهر شاهسواری، مدیرعامل خانه سینما در نشستی خبری که امروز 8 شهریورماه، در سالن سیف‌الله داد، واقع در خانه سینما برگزار شد، اظهار کرد: علاقمندیم تا تمام صنوف براساس معیارهای که تشخیص می‌دهند عمل کنند تا شاهد رشد کمی و کیفی سینما باشیم. البته من به عنوان وکیل نه به عنوان رئیس در کنار سینماگران خواهم بود و تلاش خواهم کرد که هرگاه نیاز است با ورود خود به موضوع‌های مختلف به سینما در حد توانم یاری رسانم.

در این جلسه خبرنگار ایکنا از مدیرعامل خانه سینما پرسید که اگر این روزها ما جشنی برپا می‌کنیم به واسطه ایثار و فداکاری کسانی است که از جان خود گذشته‌اند تا ما امروز در آرامش باشیم، پس چگونه است سینمای ایران به عنوان رسانه‌ای فراگیر به شکل مطلوبی قدردان ایثار انجام شده نیست؟ که شهسواری در پاسخ گفت: آنچه که به حیثیت ملی مربوط می‌شود مربوط به همه ایرانیان است. بحث مدافعان حرم نیز از این دست موضوعات است که از چشم هیچ کس پنهان نمی‌ماند و سینمای ایران به اشکال مختلف همیشه قدردان ایثار و فداکاری مدافعان حرم بوده و هست.

وی افزود: مگر می‌شود ما جشنی برگزار کنیم و در آن یادی از شهدا نشود. حداقل در 19 دوره گذشته من چنین امری را شاهد نبودم و برای این کار در سینما هم منتی نداریم، چون ایثاری که شهدا با جان خود انجام داده‌اند به هیچ روشی قابل جبران نیست.

شاهسواری تأکید کرد: امسال نیز قطعا یاد شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم گرامی داشته خواهد شد؛ یادبودی که تنها به این جشن خلاصه نمی‌شود و در ادامه راه خانه سینما نیز همچون گذشته پیگیری خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: این جشن در هر دوره شعاری را برای خود برمی‌گزیند، امسال نیز شعار جشنواره آب است چون با توجه به محدودیت‌های که در این زمینه وجود دارد ما خود را موظف می‌دانیم که به این خطیر بیشتر و جدی‌تر بپردازیم.

در انتهای این نشست مدیرعامل خانه سینما درباره موضوعات فنی این خانه سخن راند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.