ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43262
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
پرداختن به اشتغال تکلیف شرعی است/ضرورت تلاش بیشتر در سنگر اقتصاد

پرداختن به اشتغال تکلیف شرعی است/ضرورت تلاش بیشتر در سنگر اقتصاد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی پیش از ظهر سه شنبه در یادواره ۱۴ شهید کارمند مهدی‌شهر به میزبانی سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان بر تفکر به مسأله اقتصاد، ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه اشاره کرد و ابراز داشت: دیدبان نظام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی پیش از ظهر سه شنبه در یادواره ۱۴ شهید کارمند مهدی‌شهر به میزبانی سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان بر تفکر به مسأله اقتصاد، ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه اشاره کرد و ابراز داشت: دیدبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بارها ایجاد اشتغال توسط مسئولان دستگاه های اجرایی تاکید کرد لذا پرداختن به تولید و اشتغال یک تکلیف شرعی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه امروز در جامعه متأسفانه از مسأله اشتغال غفلت کرده‌ایم، افزود: یکی از راه های پاسداری از خون شهیدان تلاش و جدیت در سنگر اقتصادی محسوب می شود لذا باید به منظور ایجاد اشتغال در وهله نخست جذب سرمایه گذار و استفاده از ظرفیت های موثر در هر شهرستان مورد بررسی قرار گیرد.

اراده قوی ملت ایران توطئه‌های دشمن را نقش برآب کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان اینکه دشمن زمانی گزینه های نظامی را برای نفوذ در ایران ناکارآمد دید با راه اندازی جنگ اقتصادی در بین امت های اسلامی می کوشد تا به اهداف شوم خود دست یابد، ابراز داشت: با تحریم های ظالمانه استکبار جهانی طی ۳۸ سال از عمر جمهوری اسلامی سعی کرد تا ما را به زانو درآورد اما با شگفتی اراده قوی ملت ایران توطئه‌های دشمن را نقش برآب کرد.

آیت الله میرعمادی در ادامه تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات از بحران تحریم ها است لذا باید در این شرایط با بهره گیری از توانمندی داخلی و ظرفیت های انسانی و حمایت از تولید کنندگان داخل این  تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه علیرغم مشکلات معیشتی و اقتصادی‌، مردم همواره در عرصه های ملی از جمله راهپیمایی و انتخابات مشارکت چشمگیری داشتند، افزود: این مشارکت انبوه مردان و زنان ایران در عرصه های ملی مهر باطلی را بر پیشانی یاوه گویان کوبید که نشان دادیم تا آخرین قطره خون برای حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب ایستادیم.

نماینده مجلسی که با یک زن بیگانه سلفی بگیرد، عزت ایران را خدشه‌دار​ کرده است

 نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان همچنین یکی از راه های کمال را داشتن روحیه انقلابی برشمرد و با بیان اینکه انقلابی بودن یعنی افتخار کردن به شهدا که متأسفانه در جامعه امروز برخی از افراد عزت اسلامی را حفظ نمی‌کنند، ابراز داشت: نماینده مجلسی که با یک زن بیگانه سلفی بگیرد، عزت ایران را خدشه‌دار و آبروی ایران را بر باد داده است لذا انقلابی زندگی نکردن و انقلابی عمل نکردن مهم ترین مشکل جامعه است.

آیت الله میرعمادی تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی در میان مردم را از ملزومات هر جامعه‌ای خواند و تصریح کرد: با وجود روحیه مقاومت و ایستادگی مردم دشمن از مرزهای ایران عقب رانده شد و اگر امروز شاهد عقب نشینی گروهک های داعش از عراق و سوریه هستیم به واسطه روحیه جهادی دلاوران و مدافعان حرم در مرزهای جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه علیرغم جنگ های موجود در کشورهای همسایه، ایران در جزیره امن به سر می برد، افزود: جمهوری اسلامی ایران از نظر امنیت یکی از قدرتمندترین کشورها محسوب می شود به نحوی که در جریان مسئله سوریه با اقتدار و ایستادگی ایران کشورهای قطر، ترکیه، آمریکا و عربستان که خواهان برکناری بشار اسد بودند تسلیم خواست ایران و ماندن او شدند.

شهید رجائی الگوی مدیران 

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تاکید بر اینکه بیان دستاوردهای نظام و دولت بذر امید را در دل مردم زنده می کند و یاس و نا امیدی را در دل دشمنان به دنبال دارد، ابراز داشت: در طی ۳۷ سال از عمر انقلاب شکوهمند ایران اسلامی اقدامات بسیاری به ویژه در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته انجام شد که امروز روستای با جمعیت کمتر از ۲۰خانوار بدون امکانات اولیه در ایران وجود ندارد و اکثر جامعه را افرادی باسواد و توانمند تشکیل می دهد.

میرعمادی با اشاره به توان نظامی و موشکی ایران تصریح کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند خللی در اراده قوی ملت ایران ایجاد کند لذا اگر احدی از مرزهای ایران تجاوز کند انبارهای موشکی ایران به روی دشمنان گشوده خواهد شد.

وی شهیدان رجایی و باهنر را به عنوان دو الگوی مهم و ارزشمند برای خدمتگذاری اشاره کرد و ابراز داشت: ساده زیستی و مردم داری از جمله صفات بارز این دو شهید بزرگوار محسوب می شود لذا باید مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی با بهره گیری از تفکر ایشان الگوی مدیریتی آن ها را در پیش گرفته و در راستای خدمت به مردم کوشا و صادق باشند.

در این نشست جمعی از کارکنان نمونه دولت شهرستان مهدیشهر تجلیل شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.