ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 4331
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
آیین گرامیداشت شهدای مدافع حرم در کوهبنان برگزار می‌شود

آیین گرامیداشت شهدای مدافع حرم در کوهبنان برگزار می‌شود

سیدحسین روح‌الامینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: دومین جلسه گرامیداشت شهدای مدافع حرم همزمان با شب شهادت موسی‌بن جعفر (ع) در محل تکیه شهید روح‌الامینی کوهبنان با حضور مسئولان، مردم و خانواده شهدا پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود. دبیر ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم در کوهبنان بیان […]

سیدحسین روح‌الامینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: دومین جلسه گرامیداشت شهدای مدافع حرم همزمان با شب شهادت موسی‌بن جعفر (ع) در محل تکیه شهید روح‌الامینی کوهبنان با حضور مسئولان، مردم و خانواده شهدا پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

دبیر ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم در کوهبنان بیان کرد: سخنران این مراسم، شیخ‌عبدالله صالح معاون دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین و از مبارزان برجسته و مطرح این کشور است.
وی خاطرنشان کرد: شیخ‌عبدالله صالح از مبارزان بحرینی است که بیش از 35 سال در مبارزه با آل خلیفه مقاومت کرد و در نهایت  رژیم آل خلیفه حکم 10 سال زندان ایشان را صادر کرد و دوباره از وطن تبعید و دو بار هم زندانی شد.
روح‌الامینی تاکید کرد: این عالم مبارز و مجاهد نستوه در کنار مبارزات انقلابی خود به کارهای فرهنگی هم مبادرت داشت به‌گونه‌ای که این عالم انقلابی مدرس حوزه بود و بیش از 10 کتاب را به چاپ رسانده است.

حجت‌الاسلام احمدرضا قربانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان نیز گفت: شهدای مدافع حرم ادامه‌دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند که راحتی و خوشی زندگی مادی را رها کردند و به دفاع از حریم ولایت پرداختند تا نگذارند دشمنان ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و ایرانی را هدف قرار دهند.
وی بیان کرد: جان‌فشانی شهدای مدافع حرم، روحیه استکبارگران را در هم شکست و روحیه استکبارستیزی را در جامعه پرورش داد و این شجاعت مدافعان حرم است که در نهایت منجر به شکست استکبار و پیروزی مقاومت می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن