ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43357
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
  • 457 بازدید
  • ارسال توسط :
“حسن حسنی” به خیل شهدای مدافع حرم پیوست

“حسن حسنی” به خیل شهدای مدافع حرم پیوست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن ذوالفقاری در فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر گفت و گو با خبرنگار نیزوا، از شهادت یکی دیگر از رزمندگان تیپ فاطمیون این شهرستان خبر داد و گفت: "حسن حسنی" رزمنده دلاور تیپ فاطمیون از مهدیشهر بود که یکم شهریور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن ذوالفقاری در فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر گفت و گو با خبرنگار نیزوا، از شهادت یکی دیگر از رزمندگان تیپ فاطمیون این شهرستان خبر داد و گفت: "حسن حسنی" رزمنده دلاور تیپ فاطمیون از مهدیشهر بود که یکم شهریور ماه در جبهه های مقاومت به دست تروریست های داعش به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: شهید "حسن حسنی" تنها 21 سال داشت که به عشق اهل بیت(ع) و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه رفت و در مبارزه با تروریست ها، شهد شهادت نوشید.

فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر در تشریح مراسم وداع و تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید والامقام گفت: پیکر مطهر شهید "حسن حسنی" روز پنج شنبه  9 شهریور ماه وارد مهدیشهر می شود و همان شب راس ساعت 20 در گلزار شهدا مورد استقبال مردم ولایت مدار شهرستان قرار خواهد گرفت.

ذوالفقاری ادامه داد: مراسم وداع با این شهید بزرگوار جمعه 10 شهریور ماه همزمان با روز عید قربان همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور مردم و بستگان و دوستان شهید، در مسجد صاحب الزمان(عج) مهدیشهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آیین تشییع و خاکسپاری شهید "حسن حسنی" 11 شهریورماه  ساعت 9 صبح از میدان شهدای مهدیشهر برگزار می شود، افزود: همچنین مراسم یادبودی نیز ساعت 11:30 همان روز، بعد از مراسم تدفین در مسجد شیخ محمود استعلامی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از نیزوا، شهید "حسن حسنی" هشتمین شهید مدافع حرم شهرستان مهدیشهر می باشد.

از این هشت شهید مدافع حرم شهرستان مهدیشهر دو شهید همچنان مفقود هستند و پیکرشان به کشور بازنگشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.