ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43383
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
تشییع قطعی پیکر 4 شهید تازه تفحص‌شده در همدان

تشییع قطعی پیکر 4 شهید تازه تفحص‌شده در همدان

بهرام دوست‌پرست در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: پیکر مطهر 34 شهید تازه تفحص‌شده دوران دفاع مقدس صبح پنحشنبه 9 شهریورماه در استان کرمانشاه و بعدازظهر همزمان با برگزاری مراسم روز عرفه در حسینیه امام(ره) و پارک مردم شهر همدان تشییع می‌شوند. وی با اشاره به اینکه هنوز هویت این شهدا مشخص نیست بنابراین پس از […]

بهرام دوست‌پرست در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: پیکر مطهر 34 شهید تازه تفحص‌شده دوران دفاع مقدس صبح پنحشنبه 9 شهریورماه در استان کرمانشاه و بعدازظهر همزمان با برگزاری مراسم روز عرفه در حسینیه امام(ره) و پارک مردم شهر همدان تشییع می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه هنوز هویت این شهدا مشخص نیست بنابراین پس از برگزاری مراسم تشییع به معراج‌الشهدای تهران اعزام می‌شوند، ادامه داد: این شهدا در عملیات‌ مسلم‌بن‌عقیل و کربلای 6 در منطقه سومار به شهادت رسیده‌اند.

دوست‌پرست عنوان کرد: در تلاش هستیم همگی شهدای تفحص‌شده  را برای تشییع به استان همدان بیاوریم اما تا کنون تشییع پیکر مطهر 4 شهید در استان قطعی شده است.

وی یادآور شد: برخی از این شهدا دارای پلاک و برخی فاقد پلاک هستند که پس از تعیین هویت در معراج‌الشهدای تهران به محل تولد خود بازمی‌گردند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.