ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43391
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره 61شهید بخش چاروسا

یادواره 61شهید بخش چاروسا

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مدیر کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثار گران کشوردرمراسم یادواره ۶۱ شهید بخش چاروسا با اشاره به نقش مهم مردم در انقلاب اسلامی گفت: اعتماد مردم به حاکمیت و دولت از سرمایه‌های اصلی نظام […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مدیر کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثار گران کشوردرمراسم یادواره ۶۱ شهید بخش چاروسا با اشاره به نقش مهم مردم در انقلاب اسلامی گفت: اعتماد مردم به حاکمیت و دولت از سرمایه‌های اصلی نظام است.

اسکندر یاری نسب با اشاره به اینکه در طول تاریخ ایران اعتماد دو سویه مردم و حاکمیت همیشه دچار تنش هایی بود افزود: انقلاب اسلامی پیوند محکمی بین مردم و حاکمیت برقرار کرد.

یاری نسب با اشاره به شهادت ۱۵ هزار کارمند و ۱۱ وزیر در جمهوری اسلامی افزود: شمار زیاد شهدای انقلاب نشان از پایندی مردم به نظام اسلامی بوده است.
وی ادامه داد: ایران اسلامی باید امروز در بیرون از مرز‌ها با حفظ اعتماد بین نظام و مردم، مثل گذشته برتری خود در نظام بین الملل را حفظ کند.
یاری نسب گفت: همه مسئولان باید بدانند که امنیت امروزی مدیون خون شهدایی است که از جان خود در برابر حفظ آرمانهای انقلاب گذشتند.
بخش چاروسا با ۲۱ هزار نفر جمعیت در ۶۵ کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.