ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 43400
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
  • 222 بازدید
  • ارسال توسط :
عده ای به فکر مونتاژ تفکر غربی در کشورند/ سند ۲۰۳۰ مایه ذلت و خاری ایرانیان بود

عده ای به فکر مونتاژ تفکر غربی در کشورند/ سند ۲۰۳۰ مایه ذلت و خاری ایرانیان بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری در یادواره شهدای زنان شهیده شهرستان رودبار که در جوار مزار شهدای گمنام شهر لوشان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام محمدباقر(ع) اظهار کرد: شهدا مانند آیه های قرآن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری در یادواره شهدای زنان شهیده شهرستان رودبار که در جوار مزار شهدای گمنام شهر لوشان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام محمدباقر(ع) اظهار کرد: شهدا مانند آیه های قرآن مقدسند.

وی با بیان اینکه، هر کس در مسیر هدایت قرآن قرار گرفت دوام و قوام پیدا می کند و نابود نمی شود، ادامه داد: انسان اگر در دایره قرآن زندگی کند فنا پذیر نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان حربه ها با محوریت جدایی انسان و قرآن را از توطئه های دشمنان دانست و بیان داشت: سند ۲۰۳۰ مایه خفت، ذلت و خاری ما ایرانیان بود و می خواست بین ما و قرآن جدایی بیندازند.

وی با بیان اینکه کسانی که فرهنگ قرآن را کنار بزنند به کمال نمی رسند، بیان نمود: غرب برای توطئه هایش فرهنگ می سازد عده ای در داخل به فکر مونثاژ تفکر غیر قرآنی در کشور هستند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه شهدا آیه های قرآن را درک کردند، گفت: شهدا آیه ولا تحسبن الذی قتلو را شنیدند و درک کردند و تدبر کردند و برای حیات خود و دیگران  بکار بستند.

وی در ادامه با قرائت دستنوشته هایی از شهید شیخ شعاعی از کرمان، گفت:  این شهید والامقام در بخشی می گوید به دخترم بگویید که به خاطر آزادی تو هزاران خمپاره دشمن سینه پدرت را نشانه رفته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدا با ایمان در جبهه ها می جنگدیند، ادامه داد: دشمن می خواهد ایمان را از جوانان دور کند.

حجت الاسلام تسخیری در بخش دیگری از سخنانش به شهاده شهید علی اقبالی اشاره کرد و گفت شهید اقبالی جانش را می دهد به دو نیم تبدیل می شود دست از امام و انقلاب بر نمی دارد.

وی ترویج بدحجابی را نقشه دشمن دانست و از زنان خواست تا نسبت به حفظ حجاب اهمیت ویژه ای قائل شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.