ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 43489
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۴:۳۴
  • 318 بازدید
  • ارسال توسط :
مقاومت جوانان انقلابی بزرگترین تهدید برای حیات رژیم صهیونیستی/شهید حججی؛ جلوه اقتدار جوان انقلابی

مقاومت جوانان انقلابی بزرگترین تهدید برای حیات رژیم صهیونیستی/شهید حججی؛ جلوه اقتدار جوان انقلابی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از فراهان خبر؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، در یادواره ۲۵ شهید دهستان تلخاب فراهان روز عرفه را فرهنگ عاشورا دانست و گفت: عاشورا یک حادثه نبود بلکه یک فرهنگ در نظام دینی و در جهت صیانت از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از فراهان خبر؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، در یادواره ۲۵ شهید دهستان تلخاب فراهان روز عرفه را فرهنگ عاشورا دانست و گفت: عاشورا یک حادثه نبود بلکه یک فرهنگ در نظام دینی و در جهت صیانت از کیان اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی افزود: از صدر اسلام تاکنون شهدای بسیاری برای دفاع از اسلام و احیای معنویت و اخلاق قیام کردند، و فرهنگ ایثار، جهاد و پاسداری در راه حق و مقابله با استکبار را نسل به نسل به جوانان امروزی انتقال داده‌اند.

دری‌نجف‌آبادی اظهار کرد: جوانان انقلابی با لبیک به ندای امام خمینی(ره) چشم فتنه‌های زمانه را کور کردند. اگر این جوانان انقلابی در عصر سیدالشهداء(ع) هم بودند، امام حسین(ع) مظلومانه در کربلا به شهادت نمی‌رسید.

 نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به مقاومت و از جان گذشتگی شهید حججی اشاره کرد و تصریح کرد: امثال شهید حججی‌ها از نسل جوانان امروز هستند که آمریکا و اسرائیل را به ذلت و خواری انداخته و با فرهنگ مقاومت و ایثار توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

مقاومت جوانان انقلابی در منطقه بزرگترین تهدید برای حیات رژیم غاصب صهیونیستی

وی افزود: رژیم غاصب صهیونیسم نفس‌های آخر را می‌کشد چراکه حضور جوانان ایرانی در مناطقی که این رژیم غاصب دست‌درازی کرده است، بزرگترین تهدید برایش به شمار می‌رود. مدام این رژیم غاصب از چپ و راست در حال سیلی خوردن از جوانان انقلابی و مسلمان است.

دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: آزادسازی جنوب لبنان آغاز شکست صهیونیسم بود و جنگ با تکفیری‌ها در سوریه هم بخشی از نبرد با این رژیم است.

 نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: ایثارگری و فداکاری مجاهدان مقاومت در سوریه برای حمایت از محور مقاومت طنین‌انداز شده است و جبهه مقاومت با اتکا بر الطاف الهی و نیز عزم، اراده و توان نیروهای مومن انقلابی، گام نهایی را برای ریشه‌کنی تروریسم در منطقه برمی‌دارد.

وی گفت: روحیه نشاط و ایمان در بین مدافعان حرم موج می‌زند، این روحیه شکست ناپذیری و مقاومت، منش سربازان امام زمان(عج) است و مدافعان حرم انصار قرآن هستند.

دری‌نجف‌آبادی شهید حججی را جلوه اقتدار جوان انقلابی دانست و اظهار کرد: دشمن با طعمه‌های فراوان از جمله فضای مجازی و چالش‌های اجتماعی اعتقادات و غیرت جوانان ایرانی را نشانه رفته است، اما جوانان انقلابی در برابر این توطئه‌ها هوشیار بوده و حججی‌وار در برابر توطئه و فتنه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیعت با شهدا را مصداق بیزاری و تنفر از دشمنان دانست و گفت: چراغی را که شهدا برای ما برافروختند، باید روشن نگاه داریم و با تبعیت از راه شهدا در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

شهید حججی، حجت را بر همه تمام کرد

حجت‌الاسلام مجید تلخابی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری نیز در این یادواره گفت: آرمان شهدا در جامعه زنده است و همین آرمان زمینه‌ساز تربیت نسل جوانان است.

وی افزود: تربیت جوانان انقلابی در مکتب ولایت سبب می‌شود که جوانان این مرز و بوم، همچون شهید حججی با قدم‌های استوار در برابر تروریست ایستادگی کنند.

تلخابی اظهار کرد: روحیه مقاومت و ایستادگی جوانان انقلابی، جهانیان را مات و مبهوت کرده و اقتدار جوان ایرانی را شهید حججی به نمایش گذاشت.

این عضو پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: در دنیایی که هزاران اغواگر صوتی و تصویری وجود دارد شهید حججی با هوشیاری از توطئه‌های دشمنان، ماهیت خود را حفظ کرده و حجت را بر همه تمام کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید روحیه انقلابی در نسل جوان تقویت شود و برای این منظور نیز همه تلاش خود را صرف تربیت دینی و انقلابی جوانان کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

افرادی که معرفت به اسلام، مدافعان حرم و شهدا ندارند در اوج نادانی هستند

سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز در این یادوراه ولایت را بزرگترین نعمت دانست و گفت: در فرازها و دعاها خطاب شده است که رحمت واسعه را از خدا طلب کنید، در واقع رحمت واسعه همان نعمت ولایت بوده که مخصوص بندگان خاص خدا است.

کریمی افزود: برای به دست آوردن رحمت واسعه باید زره سختی‌ها را به تَن کرد و با حرکت در این مسیر است که هدایت، شفاعت و کرامت نصیب انسان می‌شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: ما باید بیشتر به ولایت و امامت خود را نزدیک کنیم، فاصله گرفتن با ولایت یعنی اهل هلاکت شدن، یعنی همه موفقیت‌ها را زیر پا گذاشتن.

وی افزود: باید همچون مدافعین حرم باشیم. اعتقاد به ولایت چگونه آنان را دلداده کرده و جان خود را برای دفاع از اسلام و پشتیبانی از ولایت تقدیم می‌کنند.

کریمی اظهار کرد: شهدای بزرگوار به دنبال رحمت واسعه رفتند و غیر از خلیفه اللهی چیزی طلب نکردند.

وی گفت: شهدا در مسیر عشق‌بازی با معبود ابتدا کسب معرفت کردند و سپس در مسیر هجرت، همت و استقامت را سرلوحه قرار داده و دو رکعت نماز عشق به جا آوردند، در رکعت اول مجروحیت و در رکعت دوم شهادت؛ و با خون خود برای این نماز وضو گرفتند.

کریمی اظهار کرد: امروز حاکمیت اسلامی شکل گرفته و این حکومت امت واحده می‌خواهد تا قله‌ها و سنگرهای کلیدی را فتح کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه دین اسلام، جغرافیا ندارد و اعتقادی است، تصریح کرد: امت اسلامی بیدار شده و راه را پیدا کرده است، از سراسر دنیا رزمندگان با شعار « الله اکبر، محمد رسول الله» در جبهه مقاومت گرد هم جمع شده‌اند.

وی افزود: برخی افراد که در اوج نادانی هستند و به اسلام، شهدا و مدافعین حرم معرفت ندارند، بایستی سکوت کنند و اجازه دهند تا تکلیف را انجام دهیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.